[ 69 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 Titel: Re:
Ongelezen berichtGeplaatst: 19 Sep 2011 18:05 
 Profiel
reinoud schreef:

1 tegenvoorbeeld: ik zit momenteel in Amsterdam en kom in Frankfurt het internet op... Dat is een 'verbinding vanuit Nederland'.

Dus een feit is het niet. Bovendien: er zijn zat sites in Amerika die vanaf hier een stuk sneller bereikbaar zijn dan een site die bij iemand thuis achter zijn ADSL aansluiting draait...
Het feit dat een server in Nederland gehost is *hoeft* dus niet altijd wat te zeggen. Meestal wel, maar een feit is het niet.

Bedankt dat je me gelijk geeft.
Wie dit leest is een zwartkijker.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 19 Sep 2011 18:35 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
gelijk heb je allerminst... er zijn zat voorbeelden van grote sites die snel laden, waarvan jij geen idee hebt waar de servers staan. Daarbij, met de huidige verbindingssnelheden lijkt me het geen probleem een verbinding te leggen naar Denemarken, het land van de One.com servers. Of heb jij nog een 56kb modem?
“Tell me and I’ll forget, but show me and I’ll remember.”

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 19 Sep 2011 20:12 
 Profiel
Nee, en het heeft dan ook niets te maken met de snelheid van de eigen internetverbinding, maar juist met de langere afstand en de langere route over een (stuk) meer hops die dat met zich meebrengt. Uitzonderingen zijn altijd te bedenken, in theorie kan je zelfs via de USA naar de internetverbinding van je buurman 'doorverbonden' worden, maar dan moet er wel veel mis zijn. Dat is het mooie aan de gebruikte protocollen.

Als je me niet wil geloven kan je bijvoorbeeld hier er lustig op los testen: http://www.uptrends.com/aspx/gratis-tra ... ienst.aspx

Licht Donker  
.
 Titel: Re:
Ongelezen berichtGeplaatst: 19 Sep 2011 20:15 
 WWW  Profiel
T.o.m. schreef:

Nee, en het heeft dan ook niets te maken met de snelheid van de eigen internetverbinding, maar juist met de langere afstand en de langere route over een (stuk) meer hops die dat met zich meebrengt. Uitzonderingen zijn altijd te bedenken,

Juist. En als er één uitzondering bestaat is iets geen feit meer. Een feit is onweerlegbaar. Zo simpel is het. Klaar.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 19 Sep 2011 20:29 
 Profiel
Revolutionair topic is dit aan het worden. De AMS-IX is een hoax, en de uitzondering die de regel bevestigt bestaat ook al niet meer. ;(

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 19 Sep 2011 20:32 
 WWW  Profiel
De tijd dat de AMS-IX de enige exchange was ligt al 10 jaar achter ons.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 19 Sep 2011 20:34 
Gebruikers-avatar
Moderator
 Profiel
LB allemaal heren, dit heeft inmiddels niets meer met de vraag te maken, graag ontopic.
Long ago, it must be, I have a photograph
Preserve your memories, they're all that's left you

Licht Donker  
.
 Titel: Re: wie kan een website voor mij maken
Ongelezen berichtGeplaatst: 20 Sep 2011 17:39 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
excuus, bedoelde 20 euro per jaar, voor een nederlandse host;)
Ik vind een ned host gewoon beter, sneller uptime betrouwbaarder en sneller.
Ik heb een server staan in amsterdam voor het radio gebeuren, draaid vlekkeloos, voorheen in usa en in engeland gehad, blijft gewoon minder. Dan merk je aan het bufferen o.a. dat de verbinding vaak hapert.

Maar goed, ik stel dus voor.... Worldpres:)
Beter geen fotograaf , dan helemaal geen fotograaf!

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 25 Apr 2018 07:03 
 WWW  Profiel
Je ziet er helemaal niet uit, omdat je een website voor jezelf hebt gemaakt. Het kan mogelijk zijn vanwege WordPress. Het biedt een goede voorontwerpsjablonen. en het is gemakkelijk te gebruiken. SKT-thema's met zo'n mooie sjablonen voor elke zakelijke website. Zoek er een op https://www.sktthemes.net/themes
We at SKT themes design custom WordPress themes. We have more than a hundred themes in our portfolio from where you can pick your own perfect theme.

Licht Donker  
.
Forumindex » Digitale Doka » Werkplaats
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 69 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Grijswaarden