hi allemaal,
al een poosje loop ik met een [s]conc[/s] themaatje in m'n hoofd.
er zijn, en niet alleen in ons land een hoop verstoten zieltjes. ik wilde dat eens proberen vast te leggen.
mede door een documentaire even geleden op tv en de SIRE-campagne die op dit moment te zien is bij verschillende zenders (Pauline speelt mee in een filmpje ervan), heb ik mij proberen te laten inspireren.
afgelopen weekend hebben we ons na de nodige voorbereiding eventjes verplaatst in die wereld. hiervoor moest ik een goede, zeer toepasselijke lokatie hebben. het is het RTT home in Oostduinkerke (B) geworden (misschien bekend bij sommigen).
Jurg (Hangloozz) en Eline (Ellende) hebben mij en de meisjes Pauline en Nessu fantastisch geholpen met het tot stand brengen van deze serie foto's. tnks beiden, had het niet zonder jullie gekund!

natuurlijk wil ik hierbij de ouders ook niet buiten beschouwing laten voor het enorme meedenken en helpen!
goed, de foto's. ik ga er niet teveel over vertellen. teveel tekst geeft vooroordelen, te weinig is ook niet goed. maar toch wil ik de verhalen erbij laten verzinnen door de kijker. afzonderlijk of als serie, het kan volgens mij allebei goed. een echte serie als in 'chronologie' was niet de bedoeling.
hopelijk komt het over zoals ik het voor ogen had. en dat was eigenlijk zoals de titel aangeeft.
dat deze foto's (en niet alleen het resultaat) ons allemaal bezig heeft gehouden, staat vast inmiddels. ik maak niet vaak mee dat ouders zo heftig geraakt worden.
ik ben zelf trots op het resultaat. nogmaals, hopelijk komt het over.
ik hoor graag hoe jullie het zien!
enne, graag een beetje zachtjes, het is m'n eerste keer zoiets.
groetjes!
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.