mooie serie! 6,8,12 en 14 zijn de besten imho... mindere serie dan de vorige, maar ook erg fijn. respect voor hoe je erinslaagt ons naar eigen idee wat te platte,saaie landje vast te leggen!
1: mooi plaat, alleen de boom die in het midden staat heeft een richting naar rechts, jammer dat ie die niet echt bennut.. had liever een rechtser standpunt gezien waarbij de schuur links niet zichtbaar was, de boom links stond, en de foto stuurde als het ware...
2: mooi, fijne compo, erg mooi licht en kleur... kvind het jammer alleen dat de lucht linksonder zo opgeblazen is...
3: mooi, ook lekker veel actie op de plaat, maar zou liever zien dat rechts de deur en raam erafgecropped waren, misschien smaak, maar het maakt de plaat imho wat chaotischer...
4: mindere plaat imho, irri die rechtboomtakken storen de compo, verder is de tekst niet echt scherp, jammer, en snijd de voorgrondboom de achtergrondboom
5: mooie foto voor in een stad! heerlijk blauwe lucht

:P:D
6: Heel fijn! Het strand er niet bij zou ik mooier vinden, dan lijkt het alsof de koeien echt op "een eilandje" staan...
7: minder... steen linksonder komt compo imho niet ten goede...
8: heerlijke plaat zeg! heb je er ook een gemaakt van het huisje en zn reflectie zonder blad dat de nok van het dak bijna raakt? lijkt me eerlijkgezegd zonder voorgronddingen nog mooier, maar dit heeft ook wel wat...
9: beetje standaard imho, wel jammer van electriciteitskabels en hekje in water... o wacht dit is natuurlijk de reflectie van de wiek:P
10: mooi: weer fijne reflectie en fijn licht zeg!
11: niet interessant genoeg imho, wel mooi perspectief!
12: machtig mooi licht, maar snap het verband met lindschoten alleen niet, maar zeker fijne compo met die bomen en heerlijk contrast
13: mooi maar die boten en de doorsnijding van het kasteel stoort me, hoewel dit natuurlijk heel bewust gedaan is...
14: heel mooi rivierenshot, op een of andere manier heel dynamisch imho... ziet er ook lekker wijds uit, en fijne kleuren:)