[ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 26 Feb 2011 16:02 
Gebruikers-avatar
Moderator
 Profiel
Met 2 macs naast elkaar is het wel handig om 1 muis + 1 trackpad te hebben, zat namelijk telkens de muizen door elkaar te halen. Kan nog niet echt wennen aan selecteren/slepen met de trackpad maar misschien moet ik 'm eens even anders instellen.

Scrollen is inderdaad top, niet meer wieltje zoeken maar gewoon ergens met je vinger overheen en hupsakee.
Traveling don't make me special, no, I am just one more lonely soul, trying hard to try hard to stay kind [Marian Call / Highway Five]

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 27 Feb 2011 04:21 
 WWW  Profiel
Ik eerst ook niet, maar ik heb nu pakken en slepen (in one go) met drie vingers ingesteld, werkt top. Positioneer je cursor boven het te verslepen element, zet drie vingers tegelijkertijd op je trackpad (laten staan, niet klikken) en sleep.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 19 Jun 2011 22:39 
 WWW  Profiel
om de mighty/magic mouse discussie maar even aan te swengelen.
Ik heb mijn beide michties in de kast gemieterd, ben niet voor een magic gegaan maar voor een Logitech Performance MX. Puur vanwege functionaliteit en ergonomie. Heerlijke muis, prima bediening (lees: veel en bereikbare knoppen), draadloos en goede laser!

Iemand interesse in 2 (gedrade) mighties?
Nikonunits: D300 | F50 - Nikonglas: 14-24mm F2.8 | 50mm F1.8 - Sigmaglas: 50-150 F2.8 - Nikonaccessoires: SB600 | MB-D10 - Apple: iMac 24" | Macbook 13,3"

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 23 Mrt 2015 14:16 
 Profiel
ik heb nooit problemen met de magic mouse gehad.. top ding!

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 23 Mrt 2015 20:28 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Ach, na bijna 4 jaar is zo'n discussie wel weer aan te zwengelen... :)
Wij zijn droevig, maar er is geen aangewezen gelijke aan uw verzoek.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 12 Apr 2015 16:48 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Toch handig voor dureaux mocht hij nog twijfels hebben, steekt bastianvandergraaff hem hier toch een hart onder de riem

Licht Donker  
.
Forumindex » Digitale Doka » Apple OSX
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Grijswaarden