[ 99 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
 Titel: Re:
Ongelezen berichtGeplaatst: 18 Dec 2009 23:32 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
MacBeer schreef:

Dat zou uniek zien aangezien de Media Markt bij dezelfde leveranciers besteld als Resellers. En die leveranciers krijgen van Apple niets binnen.

Nou ik heb de Magic Mouse anders vandaag ook gekocht in een Media Markt (in België). ;)
Of jouw bron klopt niet of Media Markt heeft mirakels verricht of Apple zet zijn andere resellers in 't zak.

(iPhone shotje)
Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 20 Dec 2009 21:05 
 WWW  Profiel
Morgen eens bij de Macme en/of MM in Groningen kijken of ze daar de magic mouse hebben. Eerst zien, proberen en daarna pas geloven of het was. Ben inmiddels redelijk beu van de magic mouse's scrollwiel.
Nikonunits: D300 | F50 - Nikonglas: 14-24mm F2.8 | 50mm F1.8 - Sigmaglas: 50-150 F2.8 - Nikonaccessoires: SB600 | MB-D10 - Apple: iMac 24" | Macbook 13,3"

Licht Donker  
.
 Titel: Re: Re:
Ongelezen berichtGeplaatst: 21 Dec 2009 08:06 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
TiCor schreef:

MacBeer schreef:

Dat zou uniek zien aangezien de Media Markt bij dezelfde leveranciers besteld als Resellers. En die leveranciers krijgen van Apple niets binnen.

Nou ik heb de Magic Mouse anders vandaag ook gekocht in een Media Markt (in België). ;)
Of jouw bron klopt niet of Media Markt heeft mirakels verricht of Apple zet zijn andere resellers in 't zak.

ah Belgie, dat is denk ik een ander verhaal met een ander distributie netwerk :)
Men hoeft niet naar het verleden terug te gaan om fouten goed te maken, daar is het heden voor.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 14 Apr 2010 13:56 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Die Magic Mouse vind ik echt fijn, meteen bij de MacBook gekocht.
Flickr
Camera, licht en glas....

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 14 Apr 2010 14:01 
Gebruikers-avatar
 Profiel
welke kleur heb je gehaald?
nikon d810, veel glaswerk en profoto flitsers.

Licht Donker  
.
Ongelezen berichtGeplaatst: 14 Apr 2010 14:41 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Kissyfur schreef:

welke kleur heb je gehaald?

MacBook Pro met de Magic Mouse. Was een experimentje. Mn vriendin (die op haar werk Mac gebruik) had de Mighty Mouse ingeruild voor een Logitech, maar de Magic Mouse kan haar ook bekoren.
Flickr

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 14 Apr 2010 16:53 
Gebruikers-avatar
Moderator
 WWW  Profiel
Mijn ma heeft ook een iMac met magic mouse maar het kan mij niet bekoren. De mighty ook niet. Ik houd vast aan mijn Wacom
36x24 4x5

Licht Donker  
.
Ongelezen berichtGeplaatst: 14 Apr 2010 20:19 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Enzo Dizono schreef:

Mijn ma heeft ook een iMac met magic mouse maar het kan mij niet bekoren. De mighty ook niet. Ik houd vast aan mijn Wacom

Wacom gebruik ik alleen in foto edits.
Flickr

Licht Donker  
.
Forumindex » Digitale Doka » Apple OSX
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 99 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Grijswaarden