[ 578 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 13 Feb 2012 09:53 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Het idee is niet dat het een mac is beter want, of windows is nog beter want discussie wordt. Als je inhoudelijk wat toe kunt voegen is dat prima, maar jouw mening is net zo subjectief als de mening van mij als verstokte apple gebruiker. En dat is een eindeloze wellus/nietus discussie.
Men hoeft niet naar het verleden terug te gaan om fouten goed te maken, daar is het heden voor.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 13 Feb 2012 10:03 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Hopelijk in lijn met de verwachtingen van het topic:

Hier ook een gebruiker van OSX en (nog) Win 7.
Het is al (veel) vaker gezegd, maar gebruik van Windows sinds 1993 en OSX sinds 2 maanden betekent dat OSX onwennig voelt op bepaalde momenten. m.n. het (standaard) niet-beeldvullend draaien van applicaties ziet er soms nogal rommelig uit.
Aan de andere kant merk ik wel dat ik de laatste tijd in Windows weer vaker OSX toetsaanslagen gebruik...
Tijd voor een Macbook :)

Overigens vind ik het onbegrijpelijk dat je OSX gewoon NIET kunt f'tp'en zonder eerst een tooltje te installeren. Ik kan bij (windows)klanten gewoon verwijzen naar foto's op een ftp-url en dan pakt de Explorer dat wel (rudimentair) op. OSX-klanten zonder geïnstalleerde FTP-client bellen dan in paniek op...

Ik denk dat ik mijn vorige PC (van €800) in 3 jaar tijd van zo'n €300 aan uitbreidingen heb voorzien (HDD, videokaart, etc). Juist het niet/beperkt upgraden van de Mac vind ik wel rustig eigenlijk.

Al met al tevreden gebruiker van OSX (en ook van Win7).
Wij zijn droevig, maar er is geen aangewezen gelijke aan uw verzoek.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 13 Feb 2012 11:20 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
finder > go > connect to server > ftp://ip ??
die is read-only en waarschijnlijk wil je dat zo houden.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 13 Feb 2012 11:41 
 WWW  Profiel
ftp://user:password@www.domein.nl en je kan ook uploaden...
Overigens vond ik destijds met Windows XP het omgekeerde waar. Toen ik overstapte naar apple was ik verbaasd hoeveel functies waarvoor ik onder XP nog losse tools moest installeren er standaard (goed) in zitten. PDF maken? Check. Goede preview functie? Check. DVD speler? Check. Ongetwijfeld zal Microsoft in Windows 7 hier grote vooruitgang in hebben geboekt (mag ik hopen voor ze) maar daar heb ik me nooit meer in verdiept.
Qua hardware ontlopen beide platformen elkaar niet maar zoals Rene al aangaf is dan ook de software doorslaggevend. En dat is ook een persoonlijke keuze.
Web: http://www.nickdekruijk.nl, Foto: http://www.kruijk.nl, Olympus OM-D EM-5, 12-32, 17/1.8, 45/1.8, Metz 44

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 13 Feb 2012 15:06 
Gebruikers-avatar
 Profiel
:) dank.
Zoals gezegd, ik was meer gewend aan Windows...
Wij zijn droevig, maar er is geen aangewezen gelijke aan uw verzoek.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 07 Mrt 2012 15:32 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Safari speelt geen youtube filmpjes meer, snap er niks van. Ik heb al eens alle cookies verwijderd.
Firefox heeft er geen enkele moeite mee. Iemand?
vrij zacht met regen

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 07 Mrt 2012 16:00 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Misschien heb je hier wat aan? http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1098606

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 07 Mrt 2012 16:13 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ellen ik heb de laatste tip op die pagina (opnieuw) uitgeprobeerd, nu werkt het weer.
Bedankt.
vrij zacht met regen

Licht Donker  
.
Forumindex » Digitale Doka » Apple OSX
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 578 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20

Grijswaarden