[ 4 berichten ] 
 Titel: Gebruik Canon Foto progamma
Ongelezen berichtGeplaatst: 17 Sep 2011 18:41 
 Profiel
Ik werk momenteel met Canon Digital photo professional, het bijgeleverde software programma bij mijn canon 60 D.
Als ik op alles selecteren klik (alle foto s in een keer verscherpen b.v.).
En als ik ze dan allemaal tegelijk opsla,dan zijn ze niet aangepast in het originele mapje.
Wel als ik het stuk voor stuk doe door middel van convert and save,opslaan en overwrite.
Op mijn vorige PC gebruikte ik dit zelfde programma ook en daar was ik mee in staat om alle bewerkte foto's in een keer te selecteren en op te slaan. Sinds de aanschaf van mijn nieuwe pc, wil dit niet meer, terwijl ik wel hetzelfde programma gebruik.

Wie werkt er zelf met dit programma en kan mij hier mee helpen.

Alvast bedankt,

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 19 Sep 2011 22:03 
Gebruikers-avatar
 Profiel
ik ga ervan uit dat je de software weer vanaf de cd hebt geinstalleerd, wellicht heb je op je oude pc een keer een update gedaan ???

wellicht even de laatste versie downloaden.
M.vr.gr. Bert

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 20 Sep 2011 10:12 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Wellicht een domme vraag: Heb je de goede map geselecteerd om de foto's in op te slaan, in het scherm dat je krijgt na de 'batch process' functie moet je die selecteren. En ik heb/had eigenlijk het idee dat je met batch process geen .jpgs kan overwriten, ik gooi zelf altijd de oude .jpgs weg voordat ik die functie gebruik, dan slaat ie alles gewoon goed op.
~ Crow who calls the Raven black

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 23 Sep 2011 14:33 
 Profiel
Waarom exporteer je gewoon niet alles naar een nieuw mapje? Zo behoudt je ook de originele foto's voor je weet maar nooit...

Licht Donker  
.
Forumindex » Digitale Doka » Microsoft Windows
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 4 berichten ] 

Grijswaarden