[ 4 berichten ] 
 Titel: Gebruik van Administrator rechten veranderd kleurprofiel
Ongelezen berichtGeplaatst: 04 Feb 2010 15:18 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Ik heb al uitgebreid zitten googelen maar niets kunnen vinden over mijn problem.
Als ik een programma start in windows 7 wat administrator rechten nodig heeft (UAC dus aan) dan wordt het kleurprofiel (Spyder Pro 2) door het systeem teruggezet naar het standaard windows profiel. Althans zo lijkt het, kleuren lijken niet zoveel te veranderen maar de helderheid zeker wel. Ik kan het goed zien aan de balk onderaan de DPZ pagina's. Iemand een idee? Ik heb al bij kleurprofiel in geavanceerd de "standaard waarden van systeem wijzigen" ook op mijn kleurprofiel ingesteld maar mocht niet baten.
van alles wat.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 23 Sep 2011 14:42 
 Profiel
Wellicht niet een antwoord waar je op hoopte maar heb je al geprobeerd om je kleurenprofiel correct te krijgen zonder Spyder Pro 2 te gebruiken?

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 23 Sep 2011 15:34 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik heb soms iets soortgelijks op mijn laptop maar dat is sowieso een dubieus apparaat doordat hij twee videokaarten heeft. Is dat bij jou ook het geval?

//edit

Nevermind. Megaschop uit de prehistorie. Dit topic kan dicht.
Sluit de mond meer, en de ogen minder.
Ik verken(de) Utrecht. en meer
Learning new photographic techniques

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 23 Sep 2011 16:12 
Gebruikers-avatar
Moderator
 WWW  Profiel
Scherp gezien Karp ^O^

Slotje dan maar.
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you
(J. Clarkson)

5D II,5D, 35, 50, 85, 100, 300, 17-40, 24-105, 70-200, 1.4x

Licht Donker  
.
Forumindex » Digitale Doka » Microsoft Windows
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Dit onderwerp is gesloten. Je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe reacties plaatsen.    [ 4 berichten ] 

Grijswaarden