[ 5 berichten ] 
 Titel: stom motion movie
Ongelezen berichtGeplaatst: 25 Jul 2009 09:44 
 WWW  Profiel
Ik weet niet zeker of dat dit de juiste locatie is voor m'n vraag. Verplaats um maar als het verkeerd is hoor.

Morgen komen er bij m'n onderbuurman wat mensen om gezamenlijk de tuin om te bouwen van een ellendige troep (wat het nu is), naar een moestuintje. Dat zal een enorme drukte zijn er er zal veel veranderen gedurende dag.
Nou wilde ik met behulp van m'n Canon 400D en m'n 12-24mm Sigma lens een time-lapse (stop motion) movie maken.

Waar ik dus naar opzoek ben is software voor op m'n laptop waarmee is dan de camera elke zoveel seconde (instelbaar dus) automatisch een foto kan laten schieten.

Wie helpt mij?
Ben altijd op zoek naar leuke en spontane modellen, bezoek m'n website en neem contact met me op...

Licht Donker  
.
 Titel: Re: stom motion movie
Ongelezen berichtGeplaatst: 25 Jul 2009 09:55 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Zit gewoon in het pakket dat bij de camera kwam.
Even zoeken naar Remote Capture.

Camera kan je dan via USB met je laptop koppelen en het programma
doet de rest :)
~Everyone has a photographic memory; some just don't have the film~

Licht Donker  
.
Ongelezen berichtGeplaatst: 25 Jul 2009 14:50 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Canon's Remote Capture is later vervangen voor Canon's EOS Utility. Dus kan misschien zijn dat die op de cd bij de 400D zit.
| Canon | Bronica | Polaroid |  |

Licht Donker  
.
Ongelezen berichtGeplaatst: 16 Aug 2009 22:25 
 WWW  Profiel
anders moet je de demo van DSLR remote pro even downloaden,[ http://www.breezesys.com/ ] ken je 30 dagen gebruiken dacht ik.
die software beviel mij zo goed dat ik het software pakket gekocht heb, en ben er zeer tevreden over, laats nog een timelapse gemaakt van ruim 57 uur.

Licht Donker  
.
Forumindex » Digitale Doka » Microsoft Windows
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 5 berichten ] 

Grijswaarden