[ 8 berichten ] 
 Titel: Adobe Photoshop Photography Program
Ongelezen berichtGeplaatst: 20 Nov 2013 19:53 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Voorheen een programma waarin je kon instappen als je Photoshop CS3 of hoger in je bezit hebt. Maar nu kan je tijdelijk ook zonder eerder aangekochte versie instappen in het programma.
http://blogs.adobe.com/jkost/2013/11/ph ... witterfeed
"Soms wil ik het hele zoekerbeeld vullen met haar gezicht, zoekende naar haar innerlijke kenmerken. En als ik dan heel dichtbij kom, merk ik dat ik een zelfportret maak in de reflectie van haar ogen."

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 21 Nov 2013 09:03 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Kijk, dat is nieuws waar ik wel blij van wordt, bedankt voor het delen!

Licht Donker  
.
 Titel: Re: Adobe Photoshop Photography Program
Ongelezen berichtGeplaatst: 21 Nov 2013 11:11 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Begrijp ik het goed dat dit niet een stand-alone gebruikslicentie is maar een abonnement voor gebruik van de software in de Cloud? Dus als je na een jaar besluit het abonnement op te zeggen, dan heb je ook geen software meer?

Hoe dan ook een mooi aanbod ..

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 21 Nov 2013 11:33 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Ze doen wel vaag met de tarieven. Klik je verder dan is het €12,29 incl BTW. Ze je hem vervolgens weer op USD dan is het $9,99+BTW. Dat is nogal een prijsverschil met de huidige koers.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 21 Nov 2013 11:37 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Dat gebeurt meestal : de prijs in $ is de prijs in €. Snap ik ook niet, maar is meestal wel zo. Doe je de btw erbij (dat moet in US ook nog) dan klopt het (bijna)

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 21 Nov 2013 12:57 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Daar ben ik bekend mee, maar in dit geval lijk je ook in Dollars te kunnen betalen. Deel van het prijsverschil is ook altijd import belasting, maar dat heb je met een cloud service natuurlijk niet.
Het loont in ieder geval de moeite om te kijken of je daadwerkelijk in Dollars kunt afrekenen in dit geval.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 26 Nov 2013 16:15 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Is het al iemand gelukt? Ik krijg "Het Creative Cloud-lidmaatschap wordt momenteel niet aangeboden in uw land of regio"...
There may be more to learn from climbing the same mountain a hundred times than by climbing a hundred different mountains.

Licht Donker  
.
 Titel: Re: Adobe Photoshop Photography Program
Ongelezen berichtGeplaatst: 27 Nov 2013 19:10 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
amouri schreef:

Begrijp ik het goed dat dit niet een stand-alone gebruikslicentie is maar een abonnement voor gebruik van de software in de Cloud? Dus als je na een jaar besluit het abonnement op te zeggen, dan heb je ook geen software meer?

Klopt. Je betaald per maand voor het gebruik van de software. De software wordt wel lokaal geinstalleerd. Je hoeft dus niet altijd on-line te zijn om het te gebruiken. Wel eens in de zoveel tijd (een keer per maand of zo) om even te checken, maar verders kun je ook op de laptop zonder internet Photoshoppen.

Net als de oude licentie mag je de cc-software installeren op zowel een gewone pc EN een laptop. De oude licentie verwoorde dit, bij CC wordt er niet over gesproken (Heb er even over gebeld met Adobe, gebruik het graag op beide comuters)

Mocht je naar 2 jaar je abbo opzeggen, dan stopt natuurlijk je licentie en zal de software zich blokkeren (dit door die verbinding die je eens in de zoveel tijd met internet moet hebben)
Je betaalt dus voor gebruik en niet voor aanschaf.
Een amateur bouwde de ark, de Titanic door een team van professionals.....

Licht Donker  
.
Forumindex » Nieuws » Nieuws
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 8 berichten ] 

Grijswaarden