[ 5 berichten ] 
 Titel: Complete Nik Software bundel nu $149
Ongelezen berichtGeplaatst: 25 Mrt 2013 16:18 
 Profiel
De meeste van jullie zijn wel bekend met Nik Software neem ik aan. Afgelopen september zijn ze overgenomen door Google en de eerste grote verandering is er door: De hele suite is nu verkrijgbaar voor $149, individuele apps niet meer. Coupons zijn nog steeds te gebruiken voor 15% korting.

Heb je in het verleden een individuele app aangeschaft? Dan krijg je deze week een mail van Google waarin vermeld staat hoe je gratis naar de hele suite kunt upgraden.

Goed nieuws dus :) Fotografie is al duur genoeg zonder al die software :P Zelf heb ik Silver efex 2 aangeschaft een paar jaar geleden, de rest krijg ik er nu dus ook bij :D

www.niksoftware.com

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 25 Mrt 2013 16:19 
 Profiel
Mooi, gebruik het ook al jaren. Fijne verandering.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 26 Mrt 2013 12:49 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
De voorwaarden lijken te zijn gewijzigd, sommigen die een los onderdeel hadden aangeschaft hebben idd een mail gekregen dat ze gratis naar de complete suite konden upgraden, maar dat deel van de site schijnt uit de lucht te zijn gehaald.
Neemt niet weg dat je nu (met de extra 15% couponcode) een fraai product in huis haalt voor nog geen € 100,=
Iceland - Photographic Journey | Werkaandemuur | IJsland Fotoreizen
X-T1 | X-E2 | 8mm Fish | 10-24mm| 16-55mm | 50-230mm | 100-400 | 1.4x TC | EF-X20 | Pan 24mm 2.5 | MD 28mm 2.8 | MD 35mm 2.8 | MD 50mm 1.4 | TAIR 11-A 135mm 2.8

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 26 Mrt 2013 16:19 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik heb ze aangeschaft. Vooral voor Silver Fex Pro. Dat is nu goedkoper inclusief de overige plugins.
Flickr
Camera, licht en glas....

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 26 Mrt 2013 19:33 
 Profiel
@alnold_w: Dat heeft nooit op de site gestaan, maar wel in een post op google plus. Overigens heb ik geen mail gekregen omdat ik als EU burger expliciet toestemming heb moeten geven om mijn gegevens over te zetten van Nik naar Google. Heb ik nooit gedaan dus hebben ze mijn gegevens niet.

Net een mail naar de customer service gestuurd met vermelding dat ik Silver efex heb aangeschaft in het verleden, kijken wat ik als antwoord krijg.

edit: Vandaag een mailtje terug gehad van Nik: Ik heb gewoon recht op de volledige suite en deze ook gekregen :) Gewoon mailen dus, kan wel een paar dagen duren voordat je antwoord hebt.

Licht Donker  
.
Forumindex » Nieuws » Nieuws
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 5 berichten ] 

Grijswaarden