[ 9 berichten ] 
 Titel: Natuurfotograaf Adri Visser neergeschoten in Nairobi
Ongelezen berichtGeplaatst: 22 Nov 2012 10:06 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Vandaag in de Telegraaf

Informatie over zijn toestand via zijn Facebook
Iceland - Photographic Journey | Werkaandemuur | IJsland Fotoreizen
X-T1 | X-E2 | 8mm Fish | 10-24mm| 16-55mm | 50-230mm | 100-400 | 1.4x TC | EF-X20 | Pan 24mm 2.5 | MD 28mm 2.8 | MD 35mm 2.8 | MD 50mm 1.4 | TAIR 11-A 135mm 2.8

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 22 Nov 2012 10:22 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Oeps, da's geen grappig verhaal :-(
Alle repliek is onwelkom mannen!

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 22 Nov 2012 10:28 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Citaat:

"De fotograaf zou ook in zijn hoofd zijn geraakt en daardoor blind zijn."

:O

Zeker geen grappig bericht, het kon verdorie wel eens het einde van zijn carrière betekenen, als hij al het voorval gaat overleven...

Licht Donker  
.
 Titel: Re: Natuurfotograaf Adri Visser neergeschoten in Nairobi
Ongelezen berichtGeplaatst: 22 Nov 2012 12:30 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Toepasselijk dat mensen zich daar zorgen over maken... Dat ie gvd in zn handen mag klappen als ie het overleeft!!
5d III | 16-35 f2.8 II L USM | 24-70 f2.8L USM | 70-200 f2.8 L IS II USM | 100 Macro 2.8 USM| Kenko Macro Tubes | Speedlite 430 EXII

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 22 Nov 2012 13:21 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Dat schrijft Mark toch ook?

Als ik FB zo lees is hij maar aan 1 oog blind en overleeft hij het wel. Hopen dat ik t goed lees.
nikon d810, veel glaswerk en profoto flitsers.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 22 Nov 2012 14:29 
Gebruikers-avatar
 Profiel
volkskrant schreef:

Hij werd geraakt door vijf kogels. Een daarvan raakte zijn nekwervel, waardoor hij verlamd is. Een andere kogel trof zijn linkeroog. Dat was zijn enige goede oog, rechts was hij al vrijwel blind door een ongeluk in zijn kinderjaren.

Wij zijn droevig, maar er is geen aangewezen gelijke aan uw verzoek.

Licht Donker  
.
 Titel: Re:
Ongelezen berichtGeplaatst: 27 Nov 2012 12:17 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Kissyfur schreef:

Als ik FB zo lees is hij maar aan 1 oog blind en overleeft hij het wel. Hopen dat ik t goed lees.

Maar als je nog beter had gelezen had je gezien dat zijn goede oog is geraakt, zijn andere was al bijna blind door een ongeluk in zijn kinderjaren. Zoals het er nu uitziet is hij niet alleen bijna volledig blind maar ook verlamd vanaf zijn nek...
Johan van der Wielen ~ schoffie's nature ~ www.schoffie.eu natuurfotografie, cursussen en fotografiereizen

Licht Donker  
.
 Titel: Re: Natuurfotograaf Adri Visser neergeschoten in Nairobi
Ongelezen berichtGeplaatst: 06 Feb 2013 14:41 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Het is alweer enige tijd geleden dat ik hier ingelogd was en nu zag ik dit bericht. Adri heeft dit drama overleefd en is inderdaad verlamd vanaf de schouders, zijn goede oog is weg en zijn andere oog vertoond lichte verbetering waardoor hij zaken kan waarnemen. Op dit moment is hij aan het revalideren in Amsterdam. Als je een kaartje wil sturen wordt dat ontzettend gewaardeerd:
Reade
Overtoom 283
Kamer 1.15 Adri de Visser
1040 HG Amsterdam
Canon EOS 7D, Canon EOS 5D mkII, 17-40 USM 4.0L, 100mm F2,8 Macro USM, 70-200 USM 4.0L, 300 USM 4.0LIS, 500 USM 4.0LIS, Converter 1.4 II, Metz 54 Digital VII en Gitzo Statief met MDJ Schommelkop.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 12 Feb 2013 12:34 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Jeetje. Da's mooi kut zeg. Zie je al niet goed..krijg je dit :( Sterkte dan maar..

Licht Donker  
.
Forumindex » Nieuws » Nieuws
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 9 berichten ] 

Grijswaarden