[ 27 berichten ] 
 Titel: Nieuwe cashback actie Canon ivm 25 jaar bestaan EOS
Ongelezen berichtGeplaatst: 19 Apr 2012 13:26 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Van 19-04-2012 t/m 30-06-2012 heeft Canon weer een cashback actie:

30 euro retour:
Speedlite 270EX II
Speedlite 320EX
Speedlite 430EX II
EF-S 55-250mm f/4-5.6 ISII
EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS
EF-S 60mm f/2.8 Macro USM
EF-S 17-85mm f/4.0-5.6 IS USM
Extender EF 2X III
Extender EF 1.4x III

50 euro retour:
EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS
EF 100mm f/2.8 USM Macro
EF 70-300mm f/4.0-5.6 IS USM
EF 70-200mm f/4.0 L USM

70 euro retour:
EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM
EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM
EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM
EF 17-40mm f/4.0 L USM
EF 100mm f/2.8 L IS USM Macro

100 euro retour:
EF 24-105mm f/4.0 L IS USM
EF 70-200mm f/4.0 L IS USM
EF 70-200mm f/2.8 L USM
EF 16-35mm f/2.8 L II USM
EF 70-300mm f/4.0-5.6 L IS USM
EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM

200 euro retour:
EF 70-200mm f/2.8 L IS USM II

Zie: https://ecback.canon.nl.gslb.canon-europe.com/
Johan van der Wielen ~ schoffie's nature ~ www.schoffie.eu natuurfotografie, cursussen en fotografiereizen

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 24 Apr 2012 16:33 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Zo... nu maar eens zien hoe snel ze betalen :)
Johan van der Wielen ~ schoffie's nature ~ www.schoffie.eu natuurfotografie, cursussen en fotografiereizen

Licht Donker  
.
 Titel: Re: Nieuwe cashback actie Canon ivm 25 jaar bestaan EOS
Ongelezen berichtGeplaatst: 04 Mei 2012 16:14 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
leuk om te zien dat vorige maand alle prijzen omhoog zijn geschoten dat overeen komt met de prijzen van de cashback actie
Olympus E-M1 | E-M5 | 17mm f/1.8 | 45mm f/1.8 | 75mm f/1.8 | 12-50mm f/3.5-6.3 Macro

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 04 Mei 2012 19:31 
Gebruikers-avatar
 Profiel
echt?
Hubba! Digitale Fotografie
Architectuur & Landschappen
http://www.hubbadigitalefotografie.nl

Vrijheid zit tussen je oren...

Licht Donker  
.
 Titel: Re: Nieuwe cashback actie Canon ivm 25 jaar bestaan EOS
Ongelezen berichtGeplaatst: 04 Mei 2012 21:29 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Niet opgevallen dan?
2 maand geleden was de gemiddelde prijs van de 15-85 nog rond de 600,- en nu ongeveer 650,- (ik pak het gemiddelde) en de 24-105 was twee maand geleden nog 100,- goedkoper.
Olympus E-M1 | E-M5 | 17mm f/1.8 | 45mm f/1.8 | 75mm f/1.8 | 12-50mm f/3.5-6.3 Macro

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 19 Jun 2012 14:48 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Komt ook nog bij dat je de doos stuk moet maken, barcode sticker die op de doos zit is niet genoeg volgens de mevrouw van Canon Cashback info. >-(
There may be more to learn from climbing the same mountain a hundred times than by climbing a hundred different mountains.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 19 Jun 2012 15:48 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
ik had er ook moeite mee... en met pijn in mijn hart de schaar in de doos moeten zetten

cashback overigens prima op tijd binnen

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 19 Jun 2012 18:42 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ohwjah... had ik ook verstuurd. Met hoeveel dagen had je een bevestiging van ontvangst binnen? Heb de boel 11 juni aangetekend verstuurd, maar nog geen bevestiging binnen. T&T heeft een storing. Kan dus ook niet zien nu of het al binnen is :zucht:

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 19 Jun 2012 19:42 
Gebruikers-avatar
Moderator
 WWW  Profiel
Ze hadden beter ook cashback kunnen doen op de 40mm, iets met 80 euro... :N
36x24 4x5

Licht Donker  
.
 Titel: Re:
Ongelezen berichtGeplaatst: 24 Jun 2012 02:20 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Mike777 schreef:

Komt ook nog bij dat je de doos stuk moet maken, barcode sticker die op de doos zit is niet genoeg volgens de mevrouw van Canon Cashback info. >-(

Ja, dat snap ik ook nog steeds niet.
Zit je uiteindelijk met een lomp gat in je originele doos :N

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 25 Jun 2012 15:29 
 WWW  Profiel
Sinds wanneer fotograferen we met een doos? Het maakt toch geen bal uit of daar een stukje uitgesneden of geknipt is?

*begrijpt het probleem niet helemaal*
Canon 13D mk Vx met Canon 536mm f 1.9 L

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 25 Jun 2012 18:17 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Misschien moet ik er voortaan maar een kijkdoos van maken [o][o]

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 25 Jun 2012 18:32 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Voor een pinhole wordt het gat in ieder geval toch echt wat te groot :lol:

Even serieus, je kunt toch gewoon die stickers/nummers doorgeven/sturen/mailen.
Vind dit nu wel een beetje lompe oplossing...

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 25 Jun 2012 18:33 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Het gaat er toch niet om of de doos belangrijk is? (tussen haakjes die van een 17-40 sluit niet fatsoenlijk meer na de cashback), het is gewoon onnodig om iets stuk te maken voor een cashback, alleen al het aankoopbewijs zou genoeg moeten zijn...
There may be more to learn from climbing the same mountain a hundred times than by climbing a hundred different mountains.

Licht Donker  
.
Ongelezen berichtGeplaatst: 25 Jun 2012 18:37 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Mike777 schreef:

het is gewoon onnodig om iets stuk te maken voor een cashback, alleen al het aankoopbewijs zou genoeg moeten zijn...

:Y

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 26 Jun 2012 19:16 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
nee, natuurlijk niet. Het gaat om de unieke lens... niet om het feit dat je een aankoopbewijs hebt. Enige unieke aan een lens is de code... en die staat toevallig op de doos. Waarom dan geen papiertje in de doos? nou, omdat die er zo uit te jatten is. Een doos die stuk is ... is duidelijk mee gesjoemeld.

Ik zie het probleem niet...

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 27 Jun 2012 23:15 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Niet om iemand tegen de schenen te trappen, maar toch... :N)

Er zit een sticker op de doos met het (unieke) serienummer? CHECK :Y
Bij aankoop in de winkel wordt deze unieke code op de aankoopbon vermeld! CHECK :Y

Dus bij inlevering van sticker en aankoopbewijs zit je dus goed. CHECK :Y

Nu is menig doos zo mishandeld dat deze niet meer fatsoenlijk dicht te krijgen is, zoals Mike al aangeeft... :bonk:

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 28 Jun 2012 10:24 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Oh... je moet die dozen ook echt bewaren en verzamelen? Ik dacht dat het gewoon verpakkingsmateriaal was :)
Men hoeft niet naar het verleden terug te gaan om fouten goed te maken, daar is het heden voor.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 28 Jun 2012 11:05 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Daarom!
Altijd fijn dat je een fatsoenlijke doos hebt voor opsturen ivm reparatie of verkoop...

Nogmaals, het gaat niet om de doos (of de mensen die meer of minder waarde aan een doos hechten, ieder zijn ding :p ) maar het feit dat Canon iets beters mag verzinnen voor de CashBack...

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 28 Jun 2012 11:11 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ze vragen je toch niet om het piepschuim uit de doos op te sturen? Als je de barcode even netjes met een mesje eruit snijdt, en er vervolgens een stukje plakband overheen plakt kun je de doos nog prima gebruiken om iets op te sturen ;)
Men hoeft niet naar het verleden terug te gaan om fouten goed te maken, daar is het heden voor.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 28 Jun 2012 12:09 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Is het nou niet gewoon makkelijker dat Canon iets anders bedenkt dan dat de klant met plakband en een scherp mes moet werken?
Maar goed, een CashBack is sowieso hilarisch volgens mij. Je krijgt korting maar eerst moet je kopen, papieren invullen, de doos stuk snijden, (aangetekend) opsturen, afwachten en maar hopen dat het goed gaat. :bonk: :bonk: :bonk:

Ik denk dat ik de volgende keer niet meer mee doe, het is mij een doos te ver... :o ;)

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 28 Jun 2012 13:31 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Niet om canon te verdedigen, maar het cashback idee is bedacht om de koper te lonken met korting. Niet een leverancier.

Stel dat ik 'Foto Rene' op het hoekje zou zijn, en graag Canon verkoop maar geen staffel korting krijg omdat ik te weinig inkoop. Dat zou ik tijdens een cashback aktie mijn voorraad kunnen aanvullen en lekker vouchers invullen en opsturen en extra korting pakken.

Met het opsturen van de barcode van de doos, kan dat niet meer omdat de consument het niet pikt dat de doos stuk uit de winkel komt.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 28 Jun 2012 13:34 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Da's ook waar!

Licht Donker  
.
Ongelezen berichtGeplaatst: 29 Jun 2012 20:25 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Rene schreef:

Niet om canon te verdedigen, maar het cashback idee is bedacht om de koper te lonken met korting. Niet een leverancier.

Stel dat ik 'Foto Rene' op het hoekje zou zijn, en graag Canon verkoop maar geen staffel korting krijg omdat ik te weinig inkoop. Dat zou ik tijdens een cashback aktie mijn voorraad kunnen aanvullen en lekker vouchers invullen en opsturen en extra korting pakken.

Met het opsturen van de barcode van de doos, kan dat niet meer omdat de consument het niet pikt dat de doos stuk uit de winkel komt.

Helder!
Maar vanwege een zekere 'Foto Rene' op het hoekje kan ik dus het mes/schaar in m'n dozen zetten?
Kom op zeg?

Je zegt het eigenlijk zelf al Rene:
omdat de consument het niet pikt... ;)

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 04 Jul 2012 14:05 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
het staat je vrij om de doos heel te laten en de cashback over te laten gaan hoor... mij was dat kleine hoekje best 200 euro waard :)

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 23 Jul 2012 13:41 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
't Is wel iets om te onthouden als je een tweedehands van iemand koopt. Als er een hoekje uit de doos mist, kan je nog best wat afdingen; de eerste eigenaar had 'm tenslotte ook goedkoper. :)
Fotootjes

Mede mogelijk gemaakt door Canon, Olympus, Sigma, Hoya, B+W, Gitzo, Calumet, Ubuntu en Douwe Egberts.

Licht Donker  
.
Ongelezen berichtGeplaatst: 28 Jul 2012 17:06 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Arumes schreef:

't Is wel iets om te onthouden als je een tweedehands van iemand koopt. Als er een hoekje uit de doos mist, kan je nog best wat afdingen; de eerste eigenaar had 'm tenslotte ook goedkoper. :)

Ik denk dat er weinig verkopers zijn die daarin meegaan. Tweedehands verkoopprijs blijft hetzelfde, al had je de lens gratis gekregen. Maakt hem niets minder waard.

Of je moet gaan afdingen omdat de doos kapot is :)
Leica M9P - 18/3.8 ASPH - 28/2 ASPH - 35/2 ASPH - 50/2

Licht Donker  
.
Forumindex » Nieuws » Nieuws
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 27 berichten ] 

Grijswaarden