[ 1 bericht ] 
 Titel: [TKA] Canon IPF 5000 A2 printer (voor weinig!)
Ongelezen berichtGeplaatst: 02 Jun 2017 09:00 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Mocht je graag een echte A2 printer willen hebben voor een prikkie, dan is dit je kans! Ik doe mijn Canon IPF-5000 weg voor het belachelijk kleine bedrag van 299,-. Het is een prachtig apparaat met alle snufjes die je ook op de modernere fotoprinters vindt: 12 kleuren systeem, grote inkttanks (130 mL), vacuum transport, etc.

Review: https://luminous-landscape.com/canon-ipf5000-printer-review/

Hij moet weg omdat ik nu aan het verhuizen ben en hij erg in de weg staat. Bovendien is dit echt een enorm zwaar apparaat dat met twee personen verplaatst moet worden. Laat dit je echter niet afschrikken, want er komen geweldige prints uit (ik heb momenteel geen voorbeelden, maar je bent welkom om hem uit te proberen en een testafdruk te maken).

Er zit nog veel inkt in, behalve mat zwart (MBK), die is leeg. Inkttanks kosten ongeveer 60 euro, maar dan heb je ook wel 130 mL.

Nog even erg belangrijk is dat Canon (bij mijn weten) gestopt is met macOS drivers te maken. Sinds El Capitan wordt mac niet meer ondersteund. Dit is voor mij ook een ramp aangezien ik mac gebruiker ben (heb zelf de printer op Yosemite gebruikt). Windows 7 is geen probleem en ik dacht mij te kunnen herinneren dan men het in 8/10 werkend heeft gekregen op een niet-officiele manier.

En nog wat foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Licht Donker  
.
Forumindex » Marktplaats » Marktplaats
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 1 bericht ] 

Grijswaarden