[ 7 berichten ] 
 Titel: [Verkocht] Nieuwe Canon 5ds, 7 dagen oud
Ongelezen berichtGeplaatst: 09 Mei 2016 15:24 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Vorige week een splinternieuwe 5ds gekocht en een week ermee lopen spelen en testen. Maar voor mij is de meerwaarde t.o.v. de camera die ik al heb (5d3) te klein om hem te verantwoorden voor mijzelf. Zodoende gaat hij dus alweer in de verkoop.

Uiteraard is de camera 100% als nieuw (hij is 7 dagen geleden gekocht door mij, gewoon bij een Nederlandse camerawinkel met 2 jaar garantie).
Doosje en boekjes etc, uiteraard heb ik die er gewoon bij.

Hij is 100% als nieuw, heb er minder dan 500 shots mee gemaakt. De teller staat op 472 shots.

Je krijgt er een btw factuur bij, gezien ik hem ook zakelijk gekocht heb en dus ook weer zakelijk verkoop.

Er zit dus ook nog 2 jaar garantie op, minus de 7 dagen dat ik hem nu heb.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vraagprijs is 3200 euro 3000! euro incl btw en/of 2479 euro ex btw

Laatst gewijzigd door nomad op 01 Jun 2016 22:49, in totaal 3 keer gewijzigd.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 14 Mei 2016 08:37 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Bumpje, er moet toch wel iemand zijn die dit goed kan gebruiken en de korting wil meepakken?

Prijs verlaag ik wel naar 3150, al denk ik dat ik al een scherpe prijs had voor een splinternieuwe camera :-)

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 16 Mei 2016 14:15 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik ga er zelfs 3000 euro van maken als super prijs!
En nee, ik heb geen geldnood, dus nog minder bieden is nergens voor nodig :P
Minder dan 3000 en ik ga hem wel lekker zelf houden en ermee werken :)

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 17 Mei 2016 10:30 
 WWW  Profiel
De prijs zal het probleem niet zijn. Maar volgens mij is de vraag voor dit soort high end camera's gewoon erg laag. Zeker op een forum als dit waar bijna niemand meer komt. Ik hoop niet dat je alleen op DPZ mikt :)
Web: http://www.nickdekruijk.nl, Foto: http://www.kruijk.nl, Olympus OM-D EM-5, 12-32, 17/1.8, 45/1.8, Metz 44

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 19 Mei 2016 08:13 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik mik niet alleen op dpz, maar vind het wel leuk als hij naar een "bekende" gaat. Maar klopt, het forum leeft niet zo heel hard meer nee. Maar ik hoop dat de "marktplaats" hier nog wel door sommigen bekeken werden/worden.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 29 Mei 2016 14:52 
 WWW  Profiel
Dit forum is wel erg dood nu inderdaad, jammer hoor! Mag ik vragen waarom je hem dan toch gekocht hebt en nu er achter komt dat het te klein verschil is?
Fototune, de Trouwfotograaf in Friesland, Groningen en Drenthe, maar ook elders in Nederland vol actief!

Licht Donker  
.
 Titel: Re: [TKA] Nieuwe Canon 5ds, 7 dagen oud
Ongelezen berichtGeplaatst: 29 Mei 2016 23:39 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Kon hem sowieso goed gebruiken voor een andere klus, dus aanschaffen was sowieso het idee. Maar houden is een tweede en mijn 2 5d3's zijn gewoon prima genoeg komende tijd nog.

Licht Donker  
.
Forumindex » Marktplaats » Marktplaats
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Dit onderwerp is gesloten. Je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe reacties plaatsen.    [ 7 berichten ] 

Grijswaarden