[ 6 berichten ] 
 Titel: Wat te doen om muziek over te brengen
Ongelezen berichtGeplaatst: 20 Mei 2012 09:32 
 Profiel
Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje, ik moet als amateur fotograaf een opdracht maken voor mijn fotografie cursus. Het moet een reportage zijn over mijzelf wat ik doe in het dagelijkse leven. Één van de dingen zijn heel veel muziek luisteren. Maar ik vroeg me af of iemand misschien een tip had hoe ik op een foto kan laten zie dat ik er van geniet en in het moment op ga zegmaar. En wat zou ik het best kunnen gebruiken een koptelefoon of zo'n grote portable cd speler.

Alvast bedankt,

Fahd

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 20 Mei 2012 10:10 
 Profiel
Als je nou een zelfportret maakt met witte oordopjes van Apple in je oren, en dan verheerlijkt kijkt? Voor het extra effect kun je de foto zwartwit maken en alleen de witte oordopjes in kleur doen "Selective Color", dan valt het beter op.
Wie dit leest is een zwartkijker.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 20 Mei 2012 10:19 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
toptip

Licht Donker  
.
 Titel: Re:
Ongelezen berichtGeplaatst: 20 Mei 2012 10:23 
 Profiel
T.o.m. schreef:

Als je nou een zelfportret maakt met witte oordopjes van Apple in je oren, en dan verheerlijkt kijkt? Voor het extra effect kun je de foto zwartwit maken en alleen de witte oordopjes in kleur doen "Selective Color", dan valt het beter op.

Thanks voor de tip!!

Licht Donker  
.
 Titel: Re:
Ongelezen berichtGeplaatst: 21 Mei 2012 22:15 
 WWW  Profiel
T.o.m. schreef:

LOL

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 21 Mei 2012 23:07 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
:D
“Tell me and I’ll forget, but show me and I’ll remember.”

Licht Donker  
.
Forumindex » Belangrijke zaken » Tips en Truuks