[ 7 berichten ] 
 Titel: Naaldbos + varens, waar?
Ongelezen berichtGeplaatst: 01 Apr 2012 09:54 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Hoi,

Voor een volgende shoot ben ik op zoek naar een naaldbos vol met varens. Geen idee of die er nu al zijn, maar mocht iemand weten waar ik dat kan vinden, pls let me know! Het liefst in de buurt van Ridderkerk/Dordrecht.. Breda misschien?

Alvast bedankt voor de tips!
Ellen

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 01 Apr 2012 10:05 
 Profiel
Het Mastbos in Breda is een naaldbos. Varens staan er 100% zeker, alleen die zullen nu nog niet bepaald groot zijn. Daarvoor moet je nog een maandje of 2 geduld hebben denk ik. Ik kom er geregeld langs, zal binnenkort wel eens kijken hoe het erbij staat.
Wie dit leest is een zwartkijker.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 01 Apr 2012 10:17 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Zat ik inderdaad ook aan te denken aan het Mastbos. Ik heb helaas maar 2 weekjes om de shoot te doen, dus dat wordt roeien met de riemen die ik heb. ;)
Dank, ook voor het rondkijken!

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 01 Apr 2012 19:03 
 Profiel
Ik heb m'n lichaamsbeweging weer gehad vanmiddag. Even een stuk bos meegepakt in de route: inderdaad geen varens - op wat blad net boven de grond na.

Is hei een alternatief? De Galderse Heide staat er mooi bij, en die naaldbomen zijn, afhankelijk van je idee, ook mooier. Dieper in het bos zie je alleen kale dorre stammen met bovenin een pluk groen. Op de hei zijn de naaldbomen lager, en begint het groen ook veel lager. De hei staat nog niet in bloei, dus het is wel wat bruinig.
Wie dit leest is een zwartkijker.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 03 Apr 2012 07:14 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Je kan bellen met de plaatselijke afdeling van Staatsbosbeheer of andere groen beheerders.
Ana loog toen ze zei dat ze de Digi taalbarrière kon doorbreken.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 03 Apr 2012 08:13 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Het mastbos is inderdaad nog niet echt groen. Dit is 3 weken geleden gemaakt in het mastbos. Klein stukje groen.
www.jordyhuijbregts.com // Facebook // Blog // Tumblr (daily updates)

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 03 Apr 2012 19:29 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Hmmm, dat is balen... maar goed, het is niet anders. Ik ga op zoek naar plan B, maar mocht iemand ineens een bos tegen komen, waar wel varens staan... let me know!

Licht Donker  
.
Forumindex » Belangrijke zaken » Tips en Truuks
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 7 berichten ] 

Grijswaarden