[ 29 berichten ] 
 Titel: Belettering op auto
Ongelezen berichtGeplaatst: 14 Mei 2010 15:27 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Zijn hier mensen die belettering op hun auto hebben? Waar heb je het laten drukken en hoe zijn je ervaringen? Hoe groot/ en waar op je auto? Een foto is ook altijd leuk.

Ik ben namelijk op zoek naar inspiratie....
40D l 350D l 50 1.8 l 28-75 2.8 l 70-200mm 4.0

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 14 Mei 2010 17:25 
Gebruikers-avatar
 Profiel
IK heb 't ook overwogen, uiteindelijk bedacht ik me dat ik door die belettering alle gajes dat een auto wil openbreken oproep om mijn auto als eerste aan een nader onderzoek te onderwerpen.

Of ben ik nu paranoia?

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 14 Mei 2010 17:27 
Gebruikers-avatar
Moderator
 WWW  Profiel
Het hangt denk ik ook van de auto af. Een oude golf II zal wellicht minder geschikt zijn dan een new Mini of een Nissan Cube.
36x24 4x5

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 14 Mei 2010 17:41 
Gebruikers-avatar
 Profiel
"in deze auto liggen dure spullen"
Geen belettering voor mij, ook al laat ik nooit iets achter in de auto. Rijdt zo lastig, met een kapot raampje.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 14 Mei 2010 17:58 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Nee, EdoK, da's een goeie!

Hmm.. een Swiftje uit 2001.. kweetniet ;)

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 14 Mei 2010 20:52 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik weet dat Basisidee het de belettering heeft gedaan voor de Smart van BigDik en dat ziet er erg strak uit. Ze zitten in Uitgeest. Kon niet vinden waar je zelf zit, maar wellicht heb je er wat aan.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 14 Mei 2010 21:02 
Gebruikers-avatar
Moderator
 WWW  Profiel
Elke signmaker kan een belletering voor je regelen en in bijna elk groter dorp zit er wel een.
Je kunt kiezen voor full-color prints op (zelfklevende) folie of voor homogeen gekleurde folie (is vaak dunner en daardoor duurzamer).
Via de organisatie Si'bon kun je een goede signmaker vinden.

Maar net als Edo en Aires zou ik terughoudend zijn met het vermelden van je bezigheden op je auto. Ook al issie oud en ook al laat je er niets in liggen dan nog heb je grote kans dat 'men' toch even kijkt voor de zekerheid. En dat kan door met geweld het slot uit het portier te draaien, wat nog de minst ingrijpende methode is, kost je een 700e om op te laten knappen), tot het intikken van het aloude ruitje (niet heel kostbaar maar een auto zonder ruit de hele nacht in een stortbui zal hem geen goed doen), tot het tegenwoordig populaire ombuigen van de deurstijlen om zo bij de vergrendeling te kunnen, en dat is een kostbare grap, met als bonus de kans dat ook dan je auto volregent..

Kortom; denk er even goed over na, en stel jezelf de vraag waarom je zo weinig auto's zie met de uiting dat ze fotografie doen of high-end audio-video opnames oid.. :)

Licht Donker  
.
 Titel: Re: Belettering op auto
Ongelezen berichtGeplaatst: 14 Mei 2010 23:07 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ook leuk, je 06 nummer achterop zodat iedereen je gaat bellen als je weer eens te laat ritst... ;)
"Euhm, dat soort dingen ja"

Dit is mijn winkel.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 16 Mei 2010 21:56 
 WWW  Profiel
www.superletters.nl
Canon eos 50D / Canon eos 400D / 17-40 f4L / 50mm 1.8 II/ 70-200 2.8L IS/ Speedlite 430EX

Licht Donker  
.
Ongelezen berichtGeplaatst: 16 Mei 2010 22:19 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Bart schreef:

Ook leuk, je 06 nummer achterop zodat iedereen je gaat bellen als je weer eens te laat ritst... ;)

En je hebt ook je nummerplaten eraf geschroefd? :p

Mijn naam en nummer staan op mijn wagen. Nog nooit gedoe mee gehad. Juist leuke reacties in het buitenland, bv. 'Wat doet een jachtontwerper in de Alpen?' Foto's maken !

Overal kun je plakletters laten maken; of lasersnijden als er plaatjes bij zitten. Geen probleem. Gewoon in de omgeving van je woonplaats zoeken. Plakken kan je zelf doen als je een beetje nauwkeurig en geduldig te werk gaat.

Licht Donker  
.
Ongelezen berichtGeplaatst: 16 Mei 2010 22:33 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
amouri schreef:

En je hebt ook je nummerplaten eraf geschroefd? :p

Nee, ik heb zo'n opklap mechanisme O-)

Mja, serieus, opmerking was gebaseerd op een anekdote van een kennis. Hangt wel af hoe je rijd waarschijnlijk. :)
"Euhm, dat soort dingen ja"

Dit is mijn winkel.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 18 Mei 2010 15:48 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Bedankt! Voor de heldere inzichten. Ik ga er nog even goed over nadenken.

Nooit aan gedacht eigenlijk. Je maakt het idd wel aanlokkelijk je auto eens te laten doorzoeken.

Okay, is overal zo bij natuurlijk..
Sta je bij kvk ingeschreven als bruidsfotograaf met je adres vindbaar op kvk.nl, ligt het voor de hand dat in jou huis het eea aan leuke spullen te halen is. Maar ja :bonk:

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 18 Mei 2010 16:53 
Gebruikers-avatar
 Profiel
www.123sticker.nl

Als je bang bent dat je huis leeghalen of wat dan ook kun je beter stoppen met fotograferen. Ook geen kaartjes meer uitdelen, via de domeinnaam kunnen ze je achterhalen. Kortom mogelijkheden zat om iemands adres te vinden.

Maar goed, ik wat stickers laten maken bij 123sticker.nl goed en vind de prijs meevallen en snel in huis.
M.vr.gr. Bert

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 18 Mei 2010 16:57 
 WWW  Profiel
Niet mooi maar wel goedkoop: bij Vistaprint een paar magneten laten drukken die je op je deur kan plakken en er weer af kan halen als je dat wilt.
Nogmaals, niet mooi maar ik dacht dat je ze gratis kreeg tegen verzendkosten of zoiets.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 18 Mei 2010 17:08 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Okay! Ja inderdaad, gratis bij Vistraprint houdt in, gratis mét verzendkosten en 3 weken levertijd. Maar niet duur nee. Ga even kijken!

Bedankt ook Digicanon, is de kwaliteit ook goed? Ehh stoppen? :|

Licht Donker  
.
 Titel: Re:
Ongelezen berichtGeplaatst: 18 Mei 2010 21:05 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Janneke schreef:

Okay! Ja inderdaad, gratis bij Vistraprint houdt in, gratis mét verzendkosten en 3 weken levertijd. Maar niet duur nee. Ga even kijken!

Bedankt ook Digicanon, is de kwaliteit ook goed? Ehh stoppen? :|

Ik ben tevreden over de stickers.
M.vr.gr. Bert

Licht Donker  
.
Ongelezen berichtGeplaatst: 18 Mei 2010 21:28 
 Profiel
digicanon schreef:

http://www.123sticker.nl

Als je bang bent dat je huis leeghalen of wat dan ook kun je beter stoppen met fotograferen. Ook geen kaartjes meer uitdelen, via de domeinnaam kunnen ze je achterhalen.

Ik moet je teleurstellen (of geruststellen): sinds enige tijd zijn bij SIDN geen adresgegevens meer te vinden. Wellicht staan ze elders nog gecached, maar het is een leuke stap in de goede richting (naar wat meer privacy).
Wie dit leest is een zwartkijker.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 26 Mei 2010 12:05 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
heb wel belettering, heb deze zelf gemaakt en geplakt. Ben toen ook aan het dubben geweest of me auto geen magneet van verkeerde aandacht zou worden. Maar heb het woord fotografie eruit gelaten. Tot nu toe nooit problemen.

Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 26 Mei 2010 13:37 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
.
“Tell me and I’ll forget, but show me and I’ll remember.”

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 26 Mei 2010 15:23 
 Profiel
o
Wie dit leest is een zwartkijker.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 26 Mei 2010 17:42 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Ik neig naar de automagneten, ontwerp is in de maak. Ik laat het resultaat zien. Bedankt Chris!

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 31 Mei 2010 13:24 
 WWW  Profiel
Graag gedaan Janneke en ik hoop het resultaat een keer te zien alsmede je bevindingen.
(Zo, en nu even contact opnemen met Vistaprint voor mijn provisie ;-) )

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 07 Jun 2010 07:53 
 Profiel
Ben zelf erg tevreden over Vistaprint. Eigen ontwerp uploaden en klaar is Beernt. Kosten vallen mij reuze mee, net als de kosten voor een hele berg visitekaartjes.

Licht Donker  
.
Ongelezen berichtGeplaatst: 07 Jun 2010 08:25 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Janneke schreef:

Ik neig naar de automagneten, ontwerp is in de maak. Ik laat het resultaat zien. Bedankt Chris!

Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van die magneten. Vooral omdat je auto altijd erg schoon moet zijn als je ze er op plakt. Een paar zandkorreltjes erachter kunnen al voor lelijke krassen zorgen.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 30 Jun 2015 12:57 
 Profiel
Ik vind magneetplaten wel handig, omdat je ze gemakkelijk kunt verwijderen. Ik heb de mijne destijds via http://www.sticker.nl besteld. Zij gaven me als advies om ook regelmatig onder de platen schoon te maken. Dan kun je krassen e.d. voorkomen.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 30 Jun 2015 17:30 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Gewoon bij een lokaal reclamebedrijf/beletteringsbedrijfje binnenlopen en vragen naar de mogelijkheden. In elk dorp zit wel zo een zaak.

Een goede apparatuurverzekering (Klomps en Boor) dekt ook diefstal uit de auto met belettering van je fotografiebedrijf (mits het niet in het zicht ligt)
Owner and creative producer at YourWeddingPhotos. Manor and castle wedding photography.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 30 Jun 2015 19:20 
 WWW  Profiel
Zou de TS er na 5 jaar nog niet uit zijn?

Licht Donker  
.
Ongelezen berichtGeplaatst: 01 Jul 2015 08:19 
 Profiel
He Fokke, komt er weer wat leven in DPZ is het weer niet goed :lol:

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 01 Jul 2015 10:06 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Dat niet alleen we hebben er zowaar een nieuw lid bij :twisted: ! Welkom Anna !

Licht Donker  
.
Forumindex » Belangrijke zaken » Tips en Truuks
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 29 berichten ] 

Grijswaarden