[ 5 berichten ] 
 Titel: Wie is er nog actief?
Ongelezen berichtGeplaatst: 26 Feb 2017 13:02 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Het is superjammer dat dpz zo rustig is geworden. Ik zou het super vinden als we het weer nieuw leven kunnen in blazen!

Al is het maar voor de smileys *O* :o

Wie kijkt hier nog regelmatig rond?
ik had em ook ;)

Licht Donker  
.
 Titel: Re: Wie is er nog actief?
Ongelezen berichtGeplaatst: 26 Feb 2017 15:23 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik in ieder geval niet...

Ik was tussen 2005-2009 heel actief, vandaag kom ik toevallig weer eens een kijkje nemen.
Ik maak nog maar weinig foto's, dat heeft er zeker ook mee te maken.

Fijn om te horen dat de smileys je kunnen waarderen, ik heb ooit het initiatief genomen nieuwe smileys te maken. pompom.gif heb ik overigens niet gemaakt, net als de popcorn en het hartje.

Met de opkomst van hoge resolutie schermen (Retina) zullen de pixel smilies over een aantal jaar waarschijnlijk een treurige dood sterven.. Ergens wel jammer want de 'emoticons' op een iPhone bijvoorbeeld vind ik waardeloos. ;)

Overigens zijn deze smilies een 1.2 versie, met randen die ook met een zwarte ondergrond er goed uitzien. Je kon ooit de forum achtergrond zwart zetten (vandaar de kartel bij lichte ondergrond). Sorry dat ik over de smileys begin de raaskallen ipv. het forum zelf :o

Ik heb hier een hoop geleerd in ieder geval, en hopelijk ook nuttige feedback gegeven destijds.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 27 Feb 2017 08:25 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Tja, ik kom hier nog wel af en toe, maar vooral om te lurken. En daar ben je tegenwoordig ook zo mee klaar. Ik denk ook dat fora in het algemeen een langzame dood aan het sterven zijn, ten gunste van Facebookgroepen en soortgelijke middelen die mensen toch iets beter onder handbereik hebben.

En wat smilies betreft: *O* :applaus: :wave: :lol:
| Canon | Mamiya | Yashica | Olympus |

Licht Donker  
.
Ongelezen berichtGeplaatst: 09 Mrt 2017 21:07 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
skies schreef:

Je kon ooit de forum achtergrond zwart zetten (vandaar de kartel bij lichte ondergrond)

Gaat nog altijd hoor. Op het zwarte vierkantje klikken, rechts onderaan je bericht.

Ik kom hier nog steeds graag.
Jammer dat het zo rustig is geworden.
Van Facebook en dergelijke leer je bijster weinig over goede fotografie.
Daar is enkel een forum zoals DPZ goed voor.
Onbegrijpelijk voor mij, dat mensen hier weglopen.

Licht Donker  
.
Ongelezen berichtGeplaatst: 24 Mrt 2017 08:49 
 Profiel
Zelf pas een aantal jaar actief, maar leer hier veel. Momenteel wil ik wel foto's plaatsen, maar om nu elke keer mijn naam op veel plaatsen te hebben staan :oops: . Vandaar ook nog geen reactie op je verbouwingsfoto's Roosevelt. :)

De smileys zijn erg leuk, maar de rockende banaan van Hyves is (bijna) net zo dood als dpz :cry: ;)
Sony SLT-A58 | Sony 35mm f/1.8 DT SAM | Sony 50mm f/1.4 | Sony 16-105mm DT f/3.5-5.6 | Minolta - AF 100-300 F4.5-5.6 D APO

Licht Donker  
.
Forumindex » Luchtige zaken » Kletspraat
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 5 berichten ] 

Grijswaarden