[ 8 berichten ] 
 Titel: Op zoek naar Workshops, Packshot/product en Strobist
Ongelezen berichtGeplaatst: 02 Jul 2012 08:44 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Hey allen,

Ik ben op zoek naar twee workshops, packshotfotografie en Strobist.

Van de laatste kan ik er wel enkele vinden maar ik vind geen enkele voor Packshot- en/of productfotografie.

Wie kan me vertellen waar ik moet zijn voor goede workshops.

Dank je wel alvast.

gr Mark
Ik kna 300 aanslgfen epr minuuy tikkken.

Licht Donker  
.
 Titel: Re: Op zoek naar Workshops, Packshot/product en Strobist
Ongelezen berichtGeplaatst: 03 Jul 2012 15:36 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Echt goede productfotografie workshops zijn er mijn inziens niet, zijn er uberhaupt weinig te vinden op het internet betreft packshot.

Mischien een tip om bij wat kleinere studios te informeren of je wellicht een dag mag assisteren tijdens een shoot. Leer je ook veel van.
jordycaris.nl ONLINE

Never give up on what you really want to do, not for anyone. The person with big dreams is more powerful than one with all the facts.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 03 Jul 2012 15:39 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Nou indd, ik kan ze niet vinden hoor.
Heb al gemaild hier en daar maar ze zitten niet te wachten op les geven aan een aanstaande concurrent/collega! Snap ik dan ook wel weer.
Ik kna 300 aanslgfen epr minuuy tikkken.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 03 Jul 2012 16:05 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Nee daar zullen ze inderdaad niet happig op zijn. Ik heb 't geluk dat ik nog student ben en overal stage mag / moet lopen.

Je kunt natuurlijk ook jezelf alles aanleren. Trial & Error. Met 2 flitsertjes, tracing, wat piepschuim of opaalplaten, een statief en producttafel of gewoon een tafel met een witte plaat erop kom je al een heel eind.
jordycaris.nl ONLINE

Never give up on what you really want to do, not for anyone. The person with big dreams is more powerful than one with all the facts.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 03 Jul 2012 16:05 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Nee daar zullen ze inderdaad niet happig op zijn. Ik heb 't geluk dat ik nog student ben en overal stage mag / moet lopen.

Je kunt natuurlijk ook jezelf alles aanleren. Trial & Error. Met 2 flitsertjes, tracing, wat piepschuim of opaalplaten, een statief en producttafel of gewoon een tafel met een witte plaat erop kom je al een heel eind.

Wat ook enorm helpt is om beelden van andere fotografen te analyseren en te beredeneren / begrijpen hoe ze iets gedaan hebben en waarom enz.
jordycaris.nl ONLINE

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 03 Jul 2012 19:07 
 Profiel
CreativeLive had laatst Tabletop Product Photography with Don Giannatti.
Ik kijk 90% van wat CreativeLive uitzend. Zitten best leuke cursussen tussen.
Eerder genoemde cursus van Don ook gezien. Is 3x 7 uur materiaal.

Wie weet kan je er gunstig aan komen, via CreativeLive.com of andere wegen.
Als je live kijkt op moment van opname, kijk je helemaal gratis. Let wel, met standplaats Seattle, heb je wel een tijdverschil van 9 uur.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 03 Jul 2012 20:31 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Stuur ff een mail naar freekmac[at]me.com en f.stoltenborgh[at]giesbers.nu en vertel wat over jezelf, wie je bent, wat je doet, wat je wil leren, waar je huis woont etc. Misschien heb ik wel mogelijkheden. Ben redelijk thuis (understatement) in product, stills, food en packshots.
Get a (i)Life

Licht Donker  
.
 Titel: Величайший ценопад в истории Алиэкспресс
Ongelezen berichtGeplaatst: 02 Dec 2017 13:49 
 WWW  Profiel
Хватай свою скидку на всё: Aliexpress
Afbeelding

Licht Donker  
.
Forumindex » Marktplaats » Workshops
Berichten weergeven van de afgelopen: