[ 1 bericht ] 
 Titel: Spelregels workshop plaatsingen
Ongelezen berichtGeplaatst: 01 Aug 2010 18:32 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Vanaf heden zijn de spelregels voor het aanbieden van workshops op DPZ aangepast, en is er een bijdrage richting DPZ verplicht voor elke workshop die er aangeboden wordt.

Deze bijdrage is voorlopig vast gesteld op 15 euro ex btw per workshop per dag!. Uiteraard wordt dit keurig via een factuur afgehandeld zodat de BTW voor de mensen die commercieel bezig zijn, keurig terug gevorderd kan worden.
De regeling is als volgt, je vraagt een workshop plaatsing door het plaatsen van een nieuw topic in het nieuwe forum. Dit topic is niet direct zichtbaar, maar zorgt er wel voor dat er bij mij een belletje gaat rinkelen. Ik maak keurig netjes een factuur voor je op, en op het moment dat de betaling binnen is, wordt het topic aktief gezet.

Uiteraard zit er een animo garantie op, en mag je kosteloos eenmalig je workshop datum wijzigen.
Tevens mag je aan de openings post een bijlage hangen in de vorm van een afbeelding, PDF document etc. Echter de openingspost wordt wel gesloten, je kunt deze dus NIET zelf wijzigen.

Maak dus direct naar het live zetten van je workshop een antwoord op je eigen workshop aan voor het bericht waarin je de deelnemers lijst etc bij kunt houden.

Voor meer vragen, stuur mij gerust een PB.
Men hoeft niet naar het verleden terug te gaan om fouten goed te maken, daar is het heden voor.

Licht Donker  
.
Forumindex » Marktplaats » Workshops
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Dit onderwerp is gesloten. Je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe reacties plaatsen.    [ 1 bericht ] 

Grijswaarden