[ 3 berichten ] 
 Titel: Workshop bruidsfotografie 5&6 maart 2016
Ongelezen berichtGeplaatst: 24 Okt 2015 08:19 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Workshop bruidsfotografie, voor wie? Je wilt je verdiepen in de wereld van bruidsfotografie en alles wat daarbij komt kijken of bent gevraagd om er binnenkort één te fotograferen? Je wil gaan starten als part time bruidsfotograaf en bent op zoek naar de laatste tips en tricks voor een vliegende start? Je zoekt verdere verdieping in je werk? In een tweedaagse -zeer- intensieve workshop leer ik je alles wat ik 10 jaar geleden bij mijn start als bruidsfotograaf zo graag had willen weten…. Inclusief een gratis bruidsalbum!

Workshop dag 1 (zaterdag 5 maart 2016 / Deventer 09.30 – 18.00 uur)
Uitgebreide theorie met heel veel tips & tricks
Welke camera instellingen moet je gebruiken
Gebruik van een flitser
Gastspreekster Miranda Apeldoorn: ‘Opvallen als bruidsfotograaf’ (weet welke bruidsparen je wilt fotograferen, en deze bruidsparen weten jou makkelijker te vinden)
Diverse praktische foto opdrachten om je voor te bereiden op dag 2
Mijn complete workflow(!)
Portfoliobespreking

Workshop dag 2 (zondag 6 maart 2016 / Deventer 10.30 – 17.00 uur)
Nabewerking, een kijkje in Adobe Lightroom
Op stap met een echt bruidspaar om al het geleerde in de praktijk te brengen.
We gaan fotograferen in het historische Bergkwartier in Deventer.
Hoe maak ik niet geposeerde en bijzondere foto’s
Voldoende tijd om zelf te fotograferen (je mag alle foto’s voor je portfolio en/of blog gebruiken)
Final wrap up!

Dag 3 – Coachingssessie
Na afloop van de workshop kun je aan de slag. Binnen een jaar zie ik je graag terug voor een individuele coachingssessie van één uur waarbij we samen ingaan op jouw specifieke behoefte. Alles is bespreekbaar!

Goed om te weten:
De workshop zal plaats vinden op een superlocatie in Deventer
Alle drankjes, lunches en btw zijn inbegrepen
Na afloop ontvang je het e-book van Miranda Apeldoorn: De pijplijn vullen. Leer genoeg klanten kennen.
De totale investering voor beide dagen is € 350,- Alleen op dag 1 of dag 2 aanwezig zijn is ook mogelijk, de investering is dan € 195,-
Een eventuele overnachting en/of diner is voor eigen rekening
Er zijn maximaal 14 plekken beschikbaar
De workshop kan aangepast worden aan de groep

Ingangseisen
Je hebt een spiegelreflex- of systeemcamera en fotograferen is je lust en leven. Je bent enigszins bekend met de basisbeginselen van fotografie.

Inschrijven kan via: http://www.yourweddingphotos.eu/worksho ... r-lammers/ of per e-mail peter@yourweddingphotos.eu
Owner and creative producer at YourWeddingPhotos. Manor and castle wedding photography.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 03 Nov 2015 11:03 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ervaringen van eerdere deelnemers zijn terug te lezen op de Facebookpagina: https://www.facebook.com/workshopbruidsfotografie/
Owner and creative producer at YourWeddingPhotos. Manor and castle wedding photography.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 05 Jan 2016 10:24 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Nog 2 plekjes beschikbaar!

Licht Donker  
.
Forumindex » Marktplaats » Workshops
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 3 berichten ] 

Grijswaarden