[ 5 berichten ] 
 Titel: WEC Spa Francorchamps 2012
Ongelezen berichtGeplaatst: 15 Mei 2012 13:20 
 Profiel
3,4 en 5 mei was de WEC te gast bij Spa Francorchamps. Deze keer was ik zelf aanwezig bij de qualificaties en niet bij de race ivm bevrijdingsfestival hierzo.

___________________________________________________________________________________________________________________

1
Afbeelding
WEC_Spa_2012_01 by TimYoung 28, on Flickr

2
Afbeelding
WEC_Spa_2012_02 by TimYoung 28, on Flickr

3
Afbeelding
WEC_Spa_2012_03 by TimYoung 28, on Flickr

4
Afbeelding
WEC_Spa_2012_04 by TimYoung 28, on Flickr

5
Afbeelding
WEC_Spa_2012_05 by TimYoung 28, on Flickr

6
Afbeelding
WEC_Spa_2012_06 by TimYoung 28, on Flickr

7
Afbeelding
WEC_Spa_2012_07 by TimYoung 28, on Flickr

8
Afbeelding
WEC_Spa_2012_08 by TimYoung 28, on Flickr

9
Afbeelding
WEC_Spa_2012_09 by TimYoung 28, on Flickr

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 15 Mei 2012 18:27 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Mooi! De snelheid zit er goed in. Leuke afwisselende serie.
Owner and creative producer at YourWeddingPhotos. Manor and castle wedding photography.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 16 Mei 2012 20:32 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Erg gave serie. Ik vind persoonlijk de eerste helft (1-3) wel beter dan de laatste. Foto 4 is opzich wel sfeervol, maar ook wel erg bewogen, je hebt een stuk sneller gepand dan de auto zelf ging. Op de laatste foto vind ik de boom(?) op de voorgrond wel iets te aanwezig.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 16 Mei 2012 23:43 
 WWW  Profiel
Ik ben zelf niet erg enthousiast over deze serie. Nog even los van de clichématige schuine horizon die zo aangeraden wordt bij cursussen autofotografie (maar dat roep ik hier vaker, en is natuurlijk een kwestie van smaak):

Bij nummer 2 zit er een boom op de voorgrond die me heel erg stoort.

Nummer 3 vind ik vreemd afgesneden. Als je een auto half in beeld neemt doe je dat (IMHO) om een detail uit te lichten, maar als er ruimte voor de auto zichtbaar is is dat kennelijk niet de bedoeling van de foto.

4 is overal onscherp. Als het alleen de achtergrond zou zijn zou het misschien nog wat zijn, maar dan zou ik liever de diagonaal meer in de diagonaal zien.

5 heeft hetzelfde probleem als 2

6 heeft wel wat voor me. De weg loopt mooi rond in de foto. Je ziet snelheid ondanks dat het beeld bevroren is, en je ziet mooi hoe de coureur moet werken.

bij 7 snap ik ook de uitsnede niet. Als je een verhaal wilt vertellen over twee auto's snap ik niet dat er eentje maar half opstaat.

bij 9 vind ik niet alleen de boom storend, maar het standpunt ook niet mooi, en bovendien de auto van achteren.

Nou snap ik dat je op een circuit niet overal kunt gaan staan waar je zou willen, maar ik kijk naar de beelden zoals ik ze hier zie.

Licht Donker  
.
 Titel: Re: WEC Spa Francorchamps 2012
Ongelezen berichtGeplaatst: 17 Mei 2012 10:18 
 Profiel
6 is alles behalve bevroren?

Licht Donker  
.
Forumindex » Foto's » Sport
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 5 berichten ] 

Grijswaarden