[ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 25 Mrt 2012 00:04 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Sportkleding testen, rektest geslaagd.

Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel: Re: [Verzameltopic] Voetbal seizoen 2011 / 2012
Ongelezen berichtGeplaatst: 25 Mrt 2012 18:59 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Wauw, hij is prachtig Ronald! Mooie balans met die blik op de bal. Zittende speler ook met zijn gezicht goed in beeld. Fraai hoor.
En dat haar van die rechterspeler! 8-)
FX/DX

Licht Donker  
.
Ongelezen berichtGeplaatst: 25 Mrt 2012 20:50 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Moros schreef:

@Kolkkie:
Ik vind de actie van #3 het beste, echter is het niet de mooiste plaat mede door de erg opvallende scheids plus 'omgevings troep'. Wat dat betreft is het jammer dat VAVA A1 niet meer op Berg en Bos speelt, hopen dat het beter word als Papendal klaar is met de 'upgrade'.

Dat is inderdaad jammer. Ga je nog wel naar VAVA?

Inmiddels ben ik zelf verhuist naar Eindhoven, dus ga ik nu standaard naar de Herdgang voor de PSV jeugdteams.
Een fijne camerabody met dito glaswerk

Licht Donker  
.
Ongelezen berichtGeplaatst: 09 Apr 2012 14:59 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Volgens mij heb ik 1 voetbalseizoen overgeslagen... O-)
Het is een stuk rustiger geworden in dit topic en ik zie wat nieuwe namen voorbij komen. Maar zeker ook een paar oude bekende: Hoi! ^O_

Moros, ik vind het gebruik van de scherpte/diepte bij jouw foto's het mooist. Zeker een 2.8 lens?

Voor mij is voetbalfotografie niet meer de eerste keuze. Ik hou me tegenwoordig meer bezig met vliegtuigen. Toch fotografeer ik nog wel het nodige hoor, zoals afgelopen woensdag toen mijn pupillen tegen de talenten van de BVO Willem II/RKC speelden. Het is een avondwedstrijd zonder zon en met een f/4.0 lens... Dat is vragen om hoge ISO's! Deze stommerik dacht dat de 70-200 f/2.8 lens erop zat maar het bleek de 100-400 f/4.5 - f/5.6 te zijn. Gelukkig had ik mijn 300 f/4.0 ook nog bij me zodat ik een stopje licht en dus ISO kon winnen. Neemt niet weg dat deze daglicht platen tussen de 1000 en 1600 ISO geschoten zijn.

Eens even kijken... niet meer dan 3 per post en max 900 breed toch? Komen ze:

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding
...

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 09 Apr 2012 22:47 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Regenachtig dus lekker vanaf de tribune...

Afbeelding
1

Afbeelding
2

Afbeelding
3

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 12 Apr 2012 10:46 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
@Kolkkie: Nee ik ga niet vaak meer naar VAVA, onder andere ook omdat ze op papendal spelen en ik daar de omgevingsfactoren niet mooi vind. Wel weer eens kijken als ze hun nieuwe complex gaan gebruiken.

@Ben: Je foto's zijn weer als vanouds, waarvan ik #1 de mooiste vind ondanks dat ze erg centraal staan in de foto. De foto's van mij waren inderdaad met een 2.8 gebeurd (300mm prime), helaas is deze lens niet van mij, maar had ik voor dat evenement gehuurd.

@Ronald: De foto met de zon is erg mooi en ook lekker van kleur, daar kunnen de regen foto's dan toch niet aan tippen
Nikon D300 | MB-D10 | Nikkor AF-S 18-70 f/3.5-4.5 | Nikkor AF-S 70-300 f/4.5-5.6 VRII

Flickr

patrickveldwijk.nl

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 01 Mei 2012 18:00 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Erg rustig hier.

Afbeelding

Licht Donker  
.