[ 4 berichten ] 
 Titel: Total 24 hours of Spa 2011
Ongelezen berichtGeplaatst: 03 Aug 2011 15:04 
 Profiel
Bij deze mijn mooiste auto foto's van de 24 uren van Spa Francorchamps 2011. (geen pers accreditatie).

1.
Afbeelding
Porche in the box by TimYoung 28, on Flickr

2.
Afbeelding
Audi's winner by TimYoung 28, on Flickr

3.
Afbeelding
Aston martin by TimYoung 28, on Flickr
Helaas net iets te krap, toch zit ie bij de selectie.

4.
Afbeelding
Ferrari hits spa by TimYoung 28, on Flickr

5.
Afbeelding
Marc vds's Z4 by TimYoung 28, on Flickr

6.
Afbeelding
Anybody saw the audi's? by TimYoung 28, on Flickr
Hoezo audi overheerst?

7.
Afbeelding
Aston by TimYoung 28, on Flickr
Een gewaagd shot, maar geslaagd denk ik.

8.
Afbeelding
Marc vds z4 by TimYoung 28, on Flickr

9.
Afbeelding
Going downstairs by TimYoung 28, on Flickr
nog zo eentje.

10.
Afbeelding
BMW z4 marc vds by TimYoung 28, on Flickr
Marc vds z4, echt een super mooie bak is dat!

In het autosport algemeen topic zit nog eentje van de audi die gewonnen heeft. Ben benieuwd hoe deze serie valt bij jullie.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 08 Aug 2011 18:29 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik zou allereerst de Audi aan dit topic toevoegen, maar het wat sterker.

Over de serie zelf. Ik mis het 24 uur gevoel, waar zijn de avond/nacht platen. Dat maakt een echte 24 uurs wedstrijd en zou die toch misschien wel cliche willen zien. Over je foto's

1. Ik vind het niet lekker kijken, soms kan dit een leuk doorkijkje zijn. In dit geval werkt het niet. Auto is ook nog schuin.
2. Prima plaat, lekker ook de dynamiek.
3. Technisch niet verkeerd, maar ook niet zo lekker. Niet de beste van het stel.
4. Wel een leuke compositie, maar heeft het net niet. Op deze plek zou ik eerder de heuvel erachter op de plaat zetten.
5. Deze is praktisch hetzelfde als 2, maar wel even een tikkie beter. Kijkt net lekkerder, prima verdeling. ALleen ik zou het stukje auto rechts eraf croppen.
6. Grappig alle Audi's bij elkaar, alleen voor de rest is deze foto technisch minder interessant.
7. Dit is wel erg lekker, hier hou ik wel van. Mooi met snelheid.
8. Beetje hetzelfde als 3, alleen net wat beter (als je de auto ervoor eraf cropt).
9. Overzicht is ok, alleen zorg dat de voorste wagen scherp is. Dan is deze geslaagd (naar mijn idee), dit is hem toch niet.
10. Nice, lekker dat de kleuren van de wagen in de curbs terug komen. Prima en die Z4 is een pracht machine!

Al met al geen verkeerde serie, maar ik mis wat. Geen Eau Rouge, geen nacht. De overige hebben een paar maal dezelfde foto en je selectie zou wat krapper mogen. Met 6 mooie platen staat er denk ik iets meer en wordt je serie krachtiger.
Flickr
Camera, licht en glas....

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 12 Aug 2011 16:05 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Gevoel dat onze Freak een beetje aan 'post and run' doet ;)
Flickr
Camera, licht en glas....

Licht Donker  
.
 Titel: Re: Total 24 hours of Spa 2011
Ongelezen berichtGeplaatst: 12 Aug 2011 22:38 
 Profiel
Hoe moet ik dat opvatten? Ik wacht gewoon op wat meer commentaar. Ik heb ook nachtplaatjes geschoten maar vanwege ruis maar ook gewoon zo niet leuk genoeg om hier te posten. Dit zijn gewoon de mooiste foto's voor mijn gevoel. Qua documentaire zou het inderdaad geen goede serie zijn. Maar ik heb hem onder de noemer sport gepost.

Licht Donker  
.
Forumindex » Foto's » Sport
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 4 berichten ] 

Grijswaarden