[ 11 berichten ] 
 Titel: Formule 1 test Barcelona
Ongelezen berichtGeplaatst: 22 Feb 2011 19:33 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Afgelopen weekend was er in Barcelona een test ter voorbereiding op aankomend seizoen. Voor de teams een uitgelezen moment om mens en machine op de proef te stellen. Wat betreft weersomstandigheden was een zeer wisselend, van kou tot relatief warm. Van bewolkt naar stralend mooi weer.

RB01
Afbeelding

RB02
Afbeelding

RB03
Afbeelding

RB04
Afbeelding

RB05
Afbeelding

RB06
Afbeelding

RB07
Afbeelding

RB08
Afbeelding

RB09
Afbeelding

RB10
Afbeelding
Flickr
Camera, licht en glas....

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 22 Feb 2011 19:44 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Close-ups van F1's vind ik niet zo interessant, dus 3 (wel lekker licht), 5, 6, 7, 8 en 10 vallen voor mij eigenlijk wel af.
1 is een mooie overzichtfoto, niet echt meer dan dat.
2 vind ik leuk, maar past er niet zo tussen.
4 is prima, goede panning, misschien volgende keer iets ruimer kaderen, dan laat je wat meer omgeving zien, vind ik interessanter. Leuk is om te zien dat het rood en wit drie keer terug komt.
9 vind ik ook gaaf, maar heel jammer dat die toren er net niet helemaal opstaat. Heb je hem iets ruimer? Wel echt lekker weer qua rood en wit. Ben ook niet zo zeker over de linker boarding, als je die cropt wordt het beeld misschien sterker, ik weet het niet.

Overall, wat meer ruimte geven. Maar dat kan ook aan mij liggen, ben niet zo'n autoliefhebber qua circuits. My 2 cents :)
5D | 17-40 | 50 | 85 | 90 | 70-200 | Website

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 23 Feb 2011 12:08 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Grappig hoe smaken verschillen. RB03 en RB07 zijn juist mijn favorieten. RB03 vanwege het licht dat je niet vaak tegenkomt op een F1 auto. RB07 zou ook een goede racefoto kunnen zijn als die F150 (of nee F150th Italia) niet zo'n gekke antenne had.

Licht Donker  
.
 Titel: Re:
Ongelezen berichtGeplaatst: 23 Feb 2011 13:45 
 WWW  Profiel
Sjo schreef:

Grappig hoe smaken verschillen. RB03 en RB07 zijn juist mijn favorieten. RB03 vanwege het licht dat je niet vaak tegenkomt op een F1 auto. RB07 zou ook een goede racefoto kunnen zijn als die F150 (of nee F150th Italia) niet zo'n gekke antenne had.

ik volg!! vooral het licht op 3 kan met echt bekoren (al meermaals komen kijken)
moet je echt in't groot afdrukken! gaan velen stikjaloers op zijn.

op 7 zou ik proberen de antenne weg te shoppen! gaat veel beter zijn.
nikon stuff

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 25 Feb 2011 02:52 
Gebruikers-avatar
 Profiel
1. Trekt me niet zo. Een plaat die we wel vaker zien.
2. Like it, don't really know why but I just do.
3. Sluit me bij de andere aan. :)
4. Panning is boring maar het laat wel de nieuwe mclaren bolide zien dus dat wel weer een plus.
5. Hou normaal gesproken wel van dit soort foto's maar mis hier iets.
6, 7, 8, 10 is verder niet zo bijzonder. Standaard platen.
9. Erg mooi!

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 25 Feb 2011 19:17 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Dank voor de feedback.
1. Is bij nader inzien niet zo bijzonder, maar vaak krijg ik het verwijt dat niet te zien is waar de platen zijn genomen. Met deze plaat wordt dat wel verholpen, maar is inderdaad niet zo spannend.

RB03 is ook mijn favoriet, alleen in de winter heb je tegen het eind van de dag dit licht. Zelf mijn favoriet.
RB09 heb ik ook met de gehele toren erop, alleen dan met andere auto's. Het rode werkt naar mijn idee het mooist met de vlakken op het asfalt. De plaat zou inderdaad sterker zijn als ik de gehele toren erop had staan.
Flickr

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 26 Feb 2011 09:28 
 WWW  Profiel
Ook hier fan van nummer 3 :D

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 26 Feb 2011 22:54 
 WWW  Profiel
Nummer 1 is inderdaad niet de meest spannende foto, maar voor een album is het wel de beste nr 1 foto die je kunt hebben! In een opslag zie je waar de gehele serie over gaat. Naar mijn mening dus een prima keuze.

Voor de rest een mooie gevarieerde serie, zit van alles is, snelheid, close-ups, een portretje van een oud wordende Trulli...

Enig puntje van kritiek is dat buiten de laatste foto's alles wat matjes overkomt, er mag wel wat meer contrast in.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 03 Mrt 2011 12:03 
 Profiel
Even off topic.

Wat kost een ticket voor een trainings dag? Denk er namelijk over om aankomend trainingsdagen vanaf 08-03 even langs te gaan.

Licht Donker  
.
 Titel: Re: Formule 1 test Barcelona
Ongelezen berichtGeplaatst: 03 Mrt 2011 16:20 
 Profiel
10 euro doordeweeks, 15 euro in het weekend. (check http://www.circuitcat.com/_IwVH1wQDm1_K ... JtTxfEAfTM).

Groet, Edwin
e.schimmel@live.nl

Licht Donker  
.
 Titel: Re:
Ongelezen berichtGeplaatst: 06 Mrt 2011 20:43 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
seninha schreef:

Even off topic.

Wat kost een ticket voor een trainings dag? Denk er namelijk over om aankomend trainingsdagen vanaf 08-03 even langs te gaan.

Als je naar de GP gaat is het nog goedkoper.

Vliegticket is ook niet zo heel prijzig, alleen is een huurauto wel handig.
Flickr

Licht Donker  
.
Forumindex » Foto's » Sport
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 11 berichten ] 

Grijswaarden