[ 344 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 11 Aug 2010 16:01 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
SDCP-VVOG 1-5

Veel regen en geen verlichting om het veld dus redelijk in de uitersten moeten werken.

Afbeelding
1

Afbeelding
2

Afbeelding
3

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 11 Aug 2010 16:45 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Ik heb geen ervaringen met versie I, maar versie II beviel uitstekend
Een amateur bouwde de ark, de Titanic door een team van professionals.....

Licht Donker  
.
 Titel: Re: [Verzameltopic] Voetbal seizoen 2010 / 2011
Ongelezen berichtGeplaatst: 11 Aug 2010 17:28 
 WWW  Profiel
Ondanks de omstandigheden zien de foto's er nog goed uit, beetje grauw alleen. Heb gister alleen de 1e helft maar gedaan. Wedstrijd op het toernooi van Nunspeet begon pas om 20:00uur.

Excelsior '31 - sv Urk 5-0 (GEMA-HOMAR Toernooi)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 11 Aug 2010 17:31 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Jammer van de beeldruis, kun je dat niet nog wat inperken met de nabewerking? Het is maar een paar pixels voor op internet, daarmee kun je best ver gaan volgens mij.

Licht Donker  
.
 Titel: Re:
Ongelezen berichtGeplaatst: 11 Aug 2010 17:33 
 WWW  Profiel
ronald_bonestroo schreef:

Jammer van de beeldruis, kun je dat niet nog wat inperken met de nabewerking? Het is maar een paar pixels voor op internet, daarmee kun je best ver gaan volgens mij.

Tim gaat mij daar nog even een spoedcursusje over geven heeft hij gister gezegd. Dus dat komt wel goed. Vandaag gelukkig goed weer :) Nu richting Nunspeet - DOS Kampen maar weer.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 11 Aug 2010 17:34 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Succes :)

Licht Donker  
.
Ongelezen berichtGeplaatst: 12 Aug 2010 21:18 
 Profiel
Ik zie al weer heel wat mooie foto's voorbijkomen. Over meeste foto's is al wat gezegd en dus beperk ik me tot de foto's van gisteren:
@Ronald: Ik ga voor foto 1 maar volgens mij staat de foto niet helemaal recht.
@Niels: 1 toch iets teveel rug. 3 vind ik wel mooi.
Gisteravond mijn eerste wedstrijd van dit seizoen. De aanvang zou half negen zijn maar werd kwart voor negen. Een half uur gefotografeerd en toen de lampen aangingen en de ISO naar Hi en erger ging de flitser (SB900) erbij gepakt. Met onder andere deze foto als resultaat:
Afbeelding

Ik ben benieuwd naar de reacties. Is het geen showcase vertel het eerlijk en maak er dan maar een link van. Gebruikte instellingen: Manual 1/320 2.8 ISO 1600.
Volgende week weer dezelfde uitdaging dus als ik het beter met andere instellingen kan doen dan hoor ik het graag.
D300 + MB-D10 + Nikkor 70-200 2.8 VR +TC 1.4 EII

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 12 Aug 2010 21:35 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Weet je dat het niet toegestaan is te flitsen langs de lijn? Als je je binnen de boarding begeeft, dan mag je dus niet flitsen. Daarbuiten moet je dat zelf weten, dan kan niemand je wat maken ;)

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 13 Aug 2010 05:09 
 Profiel
Dit is een oefenwedstrijd en van te voren wel verteld aan de scheidsrechter. Die gaf aan dat het eigenlijk niet mocht maar als de spelers er geen last van hadden hij het toe zou laten. Ik zat dus lekker binnen de afrastering van het kunstgrasveld ;-)
D300 + MB-D10 + Nikkor 70-200 2.8 VR +TC 1.4 EII

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 13 Aug 2010 15:05 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
@ Ronald: #2 mooie scene! :) Goede platen ondanks de treurige omstandigheden.

@ Niels: Wat Gert zegt. #mooie actie. Heb je een speciale reden waarom je ze op 700pix afbeeld? Met Opanda kan ik niet bij je exif.

@ Gert: Grappig effect in dat licht van dat opspattende zwarte spul. Met een dikke sb900 kan je lekkere klap licht uitdelen en ziet het er wel apart uit. Het kan dus wel, maar of we het veel zullen gaan zien is maar de vraag. :?:
FX/DX

Licht Donker  
.
 Titel: Re:
Ongelezen berichtGeplaatst: 14 Aug 2010 00:04 
 WWW  Profiel
Wil1 schreef:

@ Niels: Wat Gert zegt. #mooie actie. Heb je een speciale reden waarom je ze op 700pix afbeeld? Met Opanda kan ik niet bij je exif.

Thanks! Foto's zijn zo klaar gemaakt voor mijn website. Kan kloppen, sla ze op via save for the web.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 14 Aug 2010 15:31 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Eigenlijk gaat dit topic al veel te hard. Het is praktisch niet te doen om overal echt diep op in te gaan :D (Of ik moet gewoon vaker reageren, dat kan natuurlijk ook)
Maar als ik zie waar ik drie/vier weken geleden gebleven was met reageren, dan staan er al weer bijna 3 pagina's bij. Laten we het toch eens proberen:

@BvdBoomen
Kennelijk kom je met de mk IIn ook nog gewoon goed weg. Het ziet er allemaal goed uit. Maar ik sprak gisteren nog met een fotograaf die ook met een mk IV schoot en die vond het wel een verademing. Zeker in combinatie met een goed stukje glas is het een perfecte combinatie. Jammer dat zo'n mk IV over een jaar of vier volgens meer dan de helft van de markt ook weer 'hopeloos veroudererd' is.

@Tim / Dordrecht - Feyenoord
Nadeel van zo'n gruwelijk groot brandpunt is natuurlijk ook wel weer dat de, toch al, grote reclameborden ook wel weer erg dominant gaan worden.
Maar verders gewoon weer goed hoor

@Wil1 / De Graafschap - Ankaragucu
Ik vind dit altijd een vervelende periode om in de avonduurtjes te fotograferen. Het zonnetje staat zo laag dat er grote lappen schaduw over het veld liggen en dat het ook qua licht niet de meest ideale omstandigheden zijn.
Je ziet het verschil tussen zon en schaduw goed terug op de 2e en 3e van je serie, maar daar doe je zelf weinig aan (zouden we met een sunbounce van 100x100 meter aan mogen komen zetten bij het voetbal?)

@Kayintveen
Vermijd de ruggen, want op de 2e staan alleen maar ruggen. En da's helemaal niet zo spannend.
Probeer ze ook bovenin niet helemaal strak op het hoofd aan te snijde, maar geef ze iets of wat de ruimte

@Boersie / FC Zwolle - Ankaragucu
Het was inderdaad slecht weer, want ik vind het behoorlijk donker ogen allemaal.
De blik op de eerste is goed, maar ik zou deze toch meer van opzij genomen hebben. Nu is het zo'n gedesillusioneerde blik. Zeker als je je serie er mee begint, dan lijkt het al of ze verloren hebben voor ze begonnen zijn

@Jax
Net als bij Wil. De zon op de tribunes en het veld in de schaduw. Altijd erg afleidend die lichte achtergronden. En ga je aan de andere kant zitten, dan zitten je spelers in de schaduw qua fotokant
Vind ze op technisch vlak wel net iets te scherp.

@BvdBoomen
Het is een voorbeeld, maar als foto vind ik toch te weinig gezicht.
Maar goed, het is een voorbeeld

@Tim / Dordrecht - RKC
Waar is de actie? Alles gebeurde in de laatste 20 minuten!
Maar toen was ik ook al weg hoor. Het was een draak van een wedstrijd
Vanaf de plek waar je zat vallen de resultaten niet tegen. Ik had vele donkere spelers verwacht zo tegen de lage zon in.

@Wil1
Je detail van Cambuur - Silvasspor is op zich wel goed, maar toch mis ik die bal. En net dat ene beetje aan scherpte
De derde is wel goed, de eerste vind ik niet zo spectaculair

@Timberland
De graspollen op de tweede vertellen het hele verhaal. Op de een of andere manier is het ook niet storend dat die knakker in het blauw er maar half op staat. Prima foto.
Het afvallende handje op de derde is dan wel weer een klein detail waardoor ik een foto af zou keuren bij mezelf

@Boersie / Nunspeet - VVOG
Had je bij de eerste twee wel een laag genoeg standpunt? Ik vind ze wat 'hoog' overkomen.
De derde heeft dat minder en is daardoor ook beter

@Jax
Ruggen zijn echt veel lastiger. Ik heb volgens mij ook geen fatsoenlijke foto in de collectie waarop een speler op de rug gefotografeerd is en dat het toch nog een prima foto is. Ook bij deze twee blijf ik dat gevoel hebben
De derde is alweer beter, maar waarom snijd je hem niet vierkant uit?

@Moros
Misschien nog iets meer contrast erin brengen en dan zijn ze prima hoor

@Ronald_Bonestroo
Ik vind de eerste twee wat ruim. Met zo'n (relatief) weids brandpunt mag je best wel strakker croppen.
De derde vind ik niet zo spectaculair vanwege de afgesneden en verborgen speler achter die groene

@Ronald_Bonestroo / VVOG - 't Harde
Ook hier zou nog strakker croppen beter zijn. Zeker bij de derde kan er links, rechts en boven nog wel wat af. Leg er je handen er maar eens over, of stukken papier.

@Ronald_Bonestroo / SDCP - VVOG
Op de tweede zit er weer niet zoveel ruimte omheen, en dan ben je als kijker al veel meer betrokken bij de foto. Dit moet uit de voorgaande foto's ook kunnen denk ik

@Boersie / Exelsior '31 - sv Urk
De eerste heeft teveel ruggen, de tweede en derde zijn wel ok

@Gert.Ribberink
Als je zulk licht hebt; inpakken en wegwezen, daar doe je zelf niets aan.
In Amerika is flitsen misschien normaal, maar ik vind het geen porum.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 14 Aug 2010 15:33 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
En gisteren zelf ook weer de eerrste wedstrijd van het nieuwe seizoen gedaan:

Afbeelding

Eindhoven heeft nu ook niet het beste licht, iso 2000 op de 7D :cry:

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 15 Aug 2010 20:55 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Oei wat veel beeldruis op iso 2000, ik dacht dat dat bij de 7d wel iets beter onder controle was maar dat is dus niet zo?

Licht Donker  
.
Ongelezen berichtGeplaatst: 16 Aug 2010 19:12 
 WWW  Profiel
@ronald_bonestroo
#1 is zeer fijne hoek.

@boersie
Je serie oogt erg donker op mijn monitor, kan ook aan mij liggen.
Verder 2 & 3 netjes.

@Gert.Ribberink
Poeh, die flits vind ik niet echt charming. Wel apart effect.

@fotojeroen
Ondanks wat ruis een heerlijke plaat!

Hierbij wat van PSV - De Graafschap. Leuke wedstrijd als je PSV een warm hart toedraagt.

1. Ja, jongens je kunt smeken wat je wilt
http://www.pbase.com/tvw/image/127467966/original
Afbeelding

2. Concentratie Balázs Dzsudzsák
http://www.pbase.com/tvw/image/127467968/original
Afbeelding

3. En toch was Toivonen ongrijpbaar 8-)
http://www.pbase.com/tvw/image/127467982/original
Afbeelding

Meer: http://www.pbase.com/tvw/football

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 16 Aug 2010 19:33 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Juist!
Die kan ik zeker waarderen als PSV-fan.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 16 Aug 2010 21:09 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Mooie reeks Tim, vooral 3 is mooi met al die ruimte, ik houd daar wel van.
Afgelopen weekend in de stromende regen bij een vriendschappelijke wedstrijd van VV Neerbeek gezeten. 4e Klasse, VV Neerbeek, tegen 1e klasse, Bekkerveld, dus niet veel aanvallende acties van VV Neerbeek. Het water stond letterlijk in de mouwen van mijn regenjack en mijn camera had, ondanks een plastic sleeve, waterschade, maar dat is gelukkig weer opgelost. Om even te laten zien wat een weer het was post ik deze foto.

1.
Afbeelding
Canon 7D + 40D / Fujifilm X20 / Canon 70-200 USM F2.8L / Sigma 24-70 F2.8 EX DG Macro / Canon 50 USM F1.4

http://www.footballpics.nl

I baked my camera and it survived.......yeah!!!!

Licht Donker  
.
Ongelezen berichtGeplaatst: 16 Aug 2010 21:28 
 WWW  Profiel
@Gert.Ribberink: Leuk effect, alleen flitsen is not done. Ach voor een keer kan het geen kwaad als de spelers er geen last van hebben.

@fotojeroen: Goede actie, dacht alleen inderdaad dat de ISO van de 7d beter was ook op 2000.

@Timberland: Ook al ben ik geen PSV'er toch geniet ik van de beelden. Ziet er zeer strak uit!

@jax: pff wat een klote weer!!! Gelukkig doet je camera het weer!

DOS Kampen - sv Urk(GEMA-HOMAR Toernooi)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 16 Aug 2010 21:56 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Niels:

1: te krap en geen actie te zien. Doorgesneden hoofd op de achtergrond leidt me te veel af.
2: leuk!
3: staat niet helemaal recht volgens mij? Wel een mooi moment maar wel weer een half persoon op de achtergrond.

Geen feiten, alleen meningen ;)

Licht Donker  
.
Ongelezen berichtGeplaatst: 17 Aug 2010 08:47 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
@Ronald: Foto's als nummer 1 vind ik altijd leuk omdat ze weer even net wat anders zijn.
@Niels (Exselsior - Urk): Vind nummer 3 het lekkerst, de zwevende man en de twee net niet ingrijpende spelers van exselsior.
@Gert: Leuk om toch eens te zien, maar ik weet nu ook wel zeker dat ik dit niet eens ga proberen :)
@Jeroen: Misschien ook vanwege de ruis vind ik het gewoon een mooie plaat om te zien, het wat donkere en ruis voegen in mijn ogen toch wat avondsfeer voetbal weer.
@Tim: Ook ik ben geen PSV fan, maar stuk voor stuk zijn het erg strakke platen, kan er ook zo geen een aanwijzen die ik er boven uit vind steken. (Dan wel onderuit)
@Jax: Lekker weer inderdaad, als ik dat zo zie heb ik echt weer zin om zelf een balletje te trappen.
@Niels (DOS Kampen - Urk): Als ik dit zo zie lijkt het erop dat het alles behalve een leuke strijdvolle wedstrijd was om te zien. Wat is er trouwens gebeurd met Nunspeet? Dat je nu Urk aan het volgen bent?

Hier dan een paar van mijn wedstrijd, een toernooi bij CSV waar de vier hoogst spelende amateurclubs uit Apeldoorn en omgeving tegen elkaar spelen. Helaas is CSV 4e geworden tegen teams uit de 1e en 2e klasse, nu maar eens zien of ze hun verblijf in de Topklasse kunnen behouden aankomend seizoen.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding
Nikon D300 | MB-D10 | Nikkor AF-S 18-70 f/3.5-4.5 | Nikkor AF-S 70-300 f/4.5-5.6 VRII

Flickr

patrickveldwijk.nl

Licht Donker  
.
Ongelezen berichtGeplaatst: 17 Aug 2010 09:29 
 WWW  Profiel
Moros schreef:

@Niels (DOS Kampen - Urk): Als ik dit zo zie lijkt het erop dat het alles behalve een leuke strijdvolle wedstrijd was om te zien. Wat is er trouwens gebeurd met Nunspeet? Dat je nu Urk aan het volgen bent?

Er is niks met Nunspeet gebeurt. Alleen deze week was het GEMA-HOMAR Toernooi in Nunspeet met sv Urk, Excelsior, DOS Kampen en Nunspeet. Woensdag speelde Nunspeet maar was niet super tevreden over de foto's van die wedstrijd. Foto's van Nunspeet - Excelsior(grote finale) volgen nog. Dat is de reden dat je 2x sv Urk van mij zag ;)

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 17 Aug 2010 10:17 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
@Jeroen: Nette plaat, zit inderdaad wel wat ruis op.

@Tim: prima platen#1 gave scene, je zou hem ook strakker kunnen croppen met alleen de scheids en speler? Ik weet niet of die dan mooier wordt. Geldt ook een beetje voor de die fraaie derde: die zou staande ook heel goed kunnen.

@Jax: Lekker leeg troosteloos (achtergrond)sfeertje met toch wel mooi moment.

@Niels: #1 zou ik zelf niet plaatsen, (tenzij het een spectaculaire nieuwe aanwinst is oid) en zeker niet met zo'n doorgesneden hoofd, komt wat slordig over. Je laatste vind ik het meest interessant.

@Moros: Lekkere frisse platen met prima acties. #1 vind ik de beste. Je hebt helemaal geen ander lens nodig!

De oefenwedstrijden van SV Babberich/Liemers voor de komende topklasse competitie lopen voorspoedig. De foto's voor de clubsite ook, maar DPZ-waardig wat minder. Hier een van vorige week. Zondag was er niet veel bijzonders bij. Komende weken is er niets van mijn kant vanwege de vakantie.

1. SVBabberich - DVV Duiven
Afbeelding
FX/DX

Licht Donker  
.
Ongelezen berichtGeplaatst: 17 Aug 2010 18:05 
 WWW  Profiel
@ronald_bonestroo: Thanks. Wie ziet PSV nou niet graag winnen!? 8-)

@jax: Thanks en prachtige plaat met die regen, erg mooi.

@boersie: Bedankt. Uit jouw serie vind ik nummer 2 het fijnst. Foto 1 valt een beetje uit de toon.

@Moros: Thanks, geen PSV aanhanger, bestaan die ook? ;)
Wat me opvalt bij jouw exif data is dat je voor dat licht relatief lage shutter speeds hebt (bij 1 en 2 1/640). Ik zou of je diafragma wat verder open gooien of bijvoorbeeld op ISO 320/400 gaan zitten.
Verder mooie acties!

@Wil1: Bedankt. Croppen van de foto met scheids wordt lastig of ik moet met andere verhoudingen gaan werken. De foto van Ola zou inderdaad ook in portrait mode kunnen. Echter ik vond de ruimte wel lekker, plus amper croppen.
Strakke foto trouwens, lekker laag standpunt, mooie kleuren, uitstekende scherpte = uitstekende foto.

Licht Donker  
.
Ongelezen berichtGeplaatst: 17 Aug 2010 18:37 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
@Tim: Helaas gaat mijn diafragma niet verder open :) Ik heb ook wel wat met de ISO zitten te spelen, maar toevallig zijn deze drie inderdaad ISO 200, heb der ook wel wat met ISO 400 als ik het goed heb.

En tsja van huis altijd Ajax aanhanger geweest, vanuit Apeldoorn kijk ik ook altijd naar wat AGOVV doet en aangezien ik ook foto's maak bij Vitesse/AGOVV A1 ben ik ook altijd benieuwd wat Vitesse doet. Maar geen PSV dus :)
Nikon D300 | MB-D10 | Nikkor AF-S 18-70 f/3.5-4.5 | Nikkor AF-S 70-300 f/4.5-5.6 VRII

Flickr

patrickveldwijk.nl

Licht Donker  
.
Ongelezen berichtGeplaatst: 18 Aug 2010 16:36 
 WWW  Profiel
Nunspeet - Excelsior '31 (GEMA-HOMAR Toernooi)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 20 Aug 2010 19:51 
 WWW  Profiel
Een paar reacties op de laatste foto's.

@ Jeroen, mooie plaat, ruist stoort mij niet, hoort erbij met die licht omstandigheden.

@ Tim, drie mooie platen. Zondag mag PSV niet winnen, rest van het seizoen op de wedstrijd in Alkmaar na, alles.

@ Jax, lekker weertje hoor. Mooie plaat ook.

@ Niels, nummer 2 de mooiste, bij 1 en 3 zijn de reclameborden er aanwezig, jammer, kan je niet beter op f2.8 of f3,2 schieten?

@ Moros, alle drie mooie platen, alleen de uitsnede van 2 vindt ik minder. Zie liever de vaste verhoudingen.

@ Wil, lekker laag standpunt. Mooie foto.

@ Niels, bij foto 1 zijn de spelers wat donker in verhouding tot de lichte achtergrond, had hem er niet tussen gezet. Foto 2 prima. Foto 3 had ik graag een fractie eerder gezien, maar verder prima foto.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 20 Aug 2010 19:59 
 WWW  Profiel
AZ - FK Aktobe

01
Afbeelding

02
Afbeelding

03
Afbeelding

De rest staat in het fotoalbum van de AZFanpage.nl. Link.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 20 Aug 2010 21:09 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Alle drie je platen zijn nogal groenig.

De eerste is nogal, tja standaard, de andere twee momenten zijn prima.
Canon 5D | Canon 20D | Canon 350D | Canon S90 | Canon 17-40 f/4 L| Canon 70-200 f/4 L | Canon 35mm f/1.4 L| Canon 50mm f/1.4 |

Licht Donker  
.
Ongelezen berichtGeplaatst: 23 Aug 2010 12:57 
 WWW  Profiel
@Johannes, komen inderdaad beetje groenig over.

Als voor de rest niemand wat post zal ik maar weer eens paar foto's spammen. Had zaterdag twee wedstrijden, de A1 en het 1e, over de foto's van het 1e ben ik niet tevreden, dus daar ook maar een foto er van. Rest van Nunspeet A1 - VVOG A1. Opwarmertje voor morgen(morgen, VVOG - Nunspeet voor de beker).

Nunspeet A1 - VVOG A1

Afbeelding

Afbeelding

#3 vv Nunspeet 1 - vv Rheden 1
Afbeelding

Licht Donker  
.
Ongelezen berichtGeplaatst: 24 Aug 2010 20:45 
 WWW  Profiel
@boersie: #1 Doet me niet zoveel, maar vooral #2 en #3 zijn mooie acties.

@Johannes: Sorry voor de uitslag van afgelopen zondag. Ik vind alle 3 de foto's mooi, vooral de juich foto van Holman.

@boersie tweede serie: Mooiere serie, kwalitatief ogen de foto's beter. Foto's #1 en #3 zijn de beste van de serie.

Hierbij een paar van PSV - AZ, in werkelijk waar bagger weer.

1. Eerste doelpunt Berg in dienst van PSV
http://www.pbase.com/tvw/image/127767881/original
Afbeelding

2. Botsing Lens en Didulica
http://www.pbase.com/tvw/image/127767891/original
Afbeelding

3. Dzsudzsak voorbij Marcellis
http://www.pbase.com/tvw/image/127767874/original
Afbeelding

Meer: http://www.pbase.com/tvw/football

Licht Donker  
.
Forumindex » Foto's » Sport
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 344 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende

Grijswaarden