[ 7 berichten ] 
 Titel: Grand Prix Enkhuizen
Ongelezen berichtGeplaatst: 29 Mrt 2010 11:56 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Gisteren een heel circus bij mij op de stoep : Grand Prix Enkhuizen, georganiseerd door de locale ondernemers en verzorgd door de Knaf. Ik ben geen rally fotograaf, maar kon toch niet nalaten een poging te wagen. Omdat het rally-aspect beperkt was, heb ik ook wat van de organisatie vastgelegd. Ik ben benieuwd of dit de lat haalt.. (aangezien mijn bewegingsvrijheid net zo beperkt was als voor het overige publiek)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 29 Mrt 2010 13:37 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Opzich de organisatie erbij maakt het leuk. Alleen heb je al je auto shots op 1 punt genomen. Waardoor van de laatste 5 platen er 4 hetzelfde zijn.
Flickr
Camera, licht en glas....

Licht Donker  
.
 Titel: Re: Grand Prix Enkhuizen
Ongelezen berichtGeplaatst: 31 Mrt 2010 21:42 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
De foto's vertellen een chronologisch verhaal, en als je goed kijkt zie je dat ze niet in de zelfde bocht zijn gemaakt :) . Ik ben wel eens dat de autoshots weinig variatie vertonen, maar dat was niet helemaal de insteek.. en daar had ik ook niet alle gelegenheid toe.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 31 Mrt 2010 21:58 
 WWW  Profiel
... maar wel goeie platen. Beweging erin, toch scherp. Netjes.
Nikon D80 met glas | http://www.arfman.net

Licht Donker  
.
Ongelezen berichtGeplaatst: 02 Apr 2010 09:22 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
amouri schreef:

De foto's vertellen een chronologisch verhaal, en als je goed kijkt zie je dat ze niet in de zelfde bocht zijn gemaakt :) . Ik ben wel eens dat de autoshots weinig variatie vertonen, maar dat was niet helemaal de insteek.. en daar had ik ook niet alle gelegenheid toe.

Het verhaal komt niet helemaal uit de verf. Ook omdat ik je eerste paar platen niet heel bijzonder/interessant vind om naar te kijken.
Flickr
Camera, licht en glas....

Licht Donker  
.
 Titel: Re:
Ongelezen berichtGeplaatst: 05 Apr 2010 22:33 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Arfman schreef:

... maar wel goeie platen. Beweging erin, toch scherp. Netjes.

Dankje Arfman. Net jou foto's bij de Tank s rally bekeken (en de overige). Ook strakke platen, en ik zie dezelfde Nissan terug. Ik krijg er wel meer zin in om dit vaker te doen. Kun je bij rally's makkelijk een accreditatie krijgen of is dat alleen voor knaf fotografen? Hoe doen jullie dat?

Licht Donker  
.
Ongelezen berichtGeplaatst: 06 Apr 2010 10:53 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
1 boeit me omdat ik geen broodjes warme beenham en hamburgers zie, terwijl ik die wel verwacht.
2 mooi hoe dat groen overal terugkomt.
3 groet een tak uit zn hoofd.
4 had ik wat ruimer genomen om een beter beeld te krijgen van de omgeving.
5 mooi hoe de kleuren van de auto lijken te herhalen in de achtergrond. Qua compositie niet echt sterk, het was misschien sterk geweest om de auto van de zijkant vast te leggen.
6 t/m 10 allemaal zelfde standpunt. 9 en 10 vind ik, door de omgeving en compositie, het beste. Bij 10 zou je dat bord linksboven weg kunnen halen.

Licht Donker  
.
Forumindex » Foto's » Sport
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 7 berichten ] 

Grijswaarden