[ 8 berichten ] 
 Titel: Zondag
Ongelezen berichtGeplaatst: 31 Mrt 2016 22:36 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Zondag is een van de zeven dagen van de week volgens de gregoriaanse kalender. Het is de dag die op de zaterdag volgt, de dag na zondag is maandag.

Zondag is genoemd naar de dag die in de Romeinse tijd aan de zon en naar de Godin Sól of Sunna was gewijd (Latijn: dies solis) en die in het overgrote deel van de christelijke wereld wordt gevierd als de 'dag des Heren'

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding
Ik ben het.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 01 Apr 2016 07:41 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Lekkere frisse serie. Een aantal zaken vallen me op:
- Voor mij zijn het eerder drie kleine "hoofdstukken" binnen een serie. De eerste twee (volledig gekleed), #3 t/m 5 (de man deels ontkleed) en de laatste twee foto's. En dan valt me op dat de volgorde niet lekker kijkt. Wellicht was het beter om de volgorde: 5, 4, 3, 6, 7, 1, 2 te kiezen. Of had je een bepaalde reden voor de door jou gekozen volgorde?

Over de afzonderlijke foto's:
1. De lamp lijkt tegen het hoofd van de man te stoten. Dit wordt versterkt doordat de lamp iets scheef hangt, zoals ook op 2 is te zien.
2. Lekkere intieme foto. Alleen die lamp hé.
3., 4. en 5. Geen opmerkingen van mijn kant. Foto's kijken gewoon lekker weg.
6. Hondje is een leuke vondst, geeft een huiselijker gevoel. Het rode hoedje trekt me echter iets teveel aandacht.
7. De crèmekleurige en zwarte delen in de voorgrond vind ik iets te aanwezig.

Kleuren en toning vind ik trouwens top!

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 01 Apr 2016 13:49 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Bedankt voor je bericht!

De volgorde van de foto`s zat ik mee te stoeien, maar heb uiteindelijke voor deze gekozen, omdat ik het wat mooier vind. Ook al is het een serie op 1 dag gemaakt. Ik ga uit van de kracht van een foto op zichzelf. Het was niet het doel om een dag te laten zien, maar plaatjes op zich te maken.

De lamp hangt niet scheef, maar ik moest een keuze maken tussen rechte lijnen in het beeld. Door het perspectief lijkt deze iets te hellen, maar vond het zelf minder storend als een scheve horizon. Foto 2 idem.

Bedankt voor het commentaar verder.
Ik ben het.

Licht Donker  
.
Forumindex » Foto's » Portret & Mode
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 8 berichten ] 

Grijswaarden