[ 9 berichten ] 
 Titel: Portretshoot Maartje
Ongelezen berichtGeplaatst: 13 Aug 2015 19:41 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Afgelopen week een vrij spontane shoot gehad met een jongedame die dit concept graag wat wilde uitwerken. We zijn beiden erg content over het eindresultaat.

Het concept was in zwart wit, maar heb er ook een paar kleurfoto's bij gedaan ter afwisseling. Het was voor beide een combinatie van proefondervindelijk werken, we wilde beide bepaalde zaken proberen.
In de shoot is gebruik gemaakt van 1 300w/s studioflits met een bounceparaplu, 1 reflector 110cm en soms een 2e licht bouncend via de muur, een SB-910 of een 300w/s kop. Weet niet meer precies welke opstelling bij welke foto zo uit het hoofd ;) Ik doe eigenlijk veel te weinig met m'n flitsers, terwijl het me wel intrigeert. Maar nog veel leren.

Camera D750 met Nikkor 24-70 of 70-200 VRII

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

Bedankt voor het kijken.
Nikon FX en wat analoog spul...

www.remcovandesanden.nl

ALS Reportage

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 14 Aug 2015 12:18 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
wild, gevarieerd, donker, krappe kadering. Ik moet nadenken wat ik hier van vind. Die laatste is weer heel anders (uitgeput na sessie?), en die vind ik na een eerste blik misschien wel het aangenaamst, echtst.

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 14 Aug 2015 14:15 
Gebruikers-avatar
 Profiel
Haha, bedankt voor je commentaar. Ja, vindt die laatste ook wel een heel andere beleving hebben. Meer benaderbaar. Daarom pikte ik hem er ook uit. Maar de rest is idd zoals je zij, die bedoeling hadden we ook om neer te zetten.

Ik doe eigenlijk heel weinig met m'n studiolampen, maar krijg er wel meer zin in met dit soort dingen. Geweldige oefening zullen we maar zeggen ;)
Nikon FX en wat analoog spul...

www.remcovandesanden.nl

ALS Reportage

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 17 Aug 2015 07:12 
Gebruikers-avatar
 WWW  Profiel
Plaat 5 vind ik het mooiste!

Licht Donker  
.
 Titel:
Ongelezen berichtGeplaatst: 11 Sep 2015 12:46 
 WWW  Profiel
Van plaat 6 vind ik de scherpte erg lekker. Mooie serie!

Licht Donker  
.
Forumindex » Foto's » Portret & Mode
Berichten weergeven van de afgelopen:  
Reageren op dit onderwerp    [ 9 berichten ] 

Grijswaarden